site.btaОбщина Плевен апелира за дистанционно ползване на административни услуги в усложнената обстановка с коронавируса

BOBSTH 10:42:01 30-10-2020
PP1040BO.008
Плевен - услуги - електронни

Община Плевен апелира за дистанционно ползване на административни услуги в усложнената
обстановка с коронавируса


Плевен, 30 октомври /Малин Решовски, БТА/
Гражданите и бизнесът могат да ползват дистанционно заявяване и получаване на административни услуги от община Плевен, съобщиха от общинската администрация.
Ръководството на общината апелира да се възползват от предоставените възможности за неприсъствено получаване на услугите в условията на усложнената епидемиологична обстановка и разпространението на COVID-19.
Чрез Системата за сигурно електронно връчване /ССЕВ/ може да се подаде по електронен път - в профила на общинската администрация или на електронна поща, електронно подписано с Класифициран електронен подпис /КЕП/ заявление за предоставяне на административна услуга. Осигурена е възможност и да се получи електронно подписан документ на посочена електронна поща или профил в Системата за сигурно електронно връчване. Друг вариант е да се ползват куриерски услуги на лицензиран пощенски оператор за изпращане на хартиен носител попълнено и подписано заявление, както и да се получи хартиен документ, издаден от община Плевен в отговор на заявена услуга.
Пълна информация за предоставяните от администрацията услуги може да се получи на интернет страницата на общината, раздел "Административно обслужване": /https://www.pleven.bg/bg/administrativni-uslugi/.



/ПП/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 02:51 на 29.08.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация