site.btaПостерна изложба по Фонд научни изследвания е подредена в Русенския университет

BOBSTH 14:23:31 08-03-2021
MM1422BO.038
Русе - университет - изложба

Постерна изложба по Фонд научни изследвания е подредена в Русенския университет


Русе, 8 март /Мартин Пенев, БТА/
Постерна изложба по Фонд научни изследвания е открита в Русенския университет. Това съобщиха от висшето училище в крайдунавския град.
Участниците в експозицията са били наградени за най-информативен и най-атрактивен постер от ректора на Русенския университет чл.-кор.проф. Христо Белоев.
Първото място - за информативност, е отредено на колектив с ръководител проф. Росен Иванов - за проекта "Изследване на някои екологични характеристики на автомобилната техника". На второ място е класиран проектът "Изследване на лазерни и послойни технологии за получаване на прототипни модели", който е дело на колектив с ръководител гл.ас. д-р Емил Янков. Трета награда е връчена на колектив с ръководител проф. д-р Велизара Пенчева за проекта "Изследване на поведението на водачите при управление на МПС и оценка на риска"
От висшето училище информират, че първа награда за най-атрактивен постер е получил колективът с ръководител гл. ас. д-р Емил Янков - за проекта "Изследване на лазерни и послойни технологии за получаване на прототипни модели". На второ място е колективът на доц. Нина Бенчева за проект "Проектиране и разработване на многофункционална роботизирана платформа с възможност за приложение и изследване на алгоритми за автономна навигация", както и колективът на доц. Миглена Колева - за постер, представящ проекта "Изследване на математически и дидактически модели с аналитични и числени методи". Трета награда е получил колективът на проф. Росен Иванов - за проекта "Изследване на някои екологични характеристики на автомобилната техника".

/ММ/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 06:37 на 04.08.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация