site.btaБрандинг стратегия за развитието на туризма подготвя община Сливен

BOBSTH 15:37:01 05-03-2019
MM1536BO.017
Сливен - община - туризъм

Брандинг стратегия за развитието на туризма подготвя община Сливен


Сливен, 5 март /Велина Василева, БТА/
Брандинг стратегия за развитието на туризма подготвя община Сливен. Това съобщи на БТА Стоян Марков, заместник-кмет "Икономическо развитие" в общината.
От общината залагат на четири направления, като първото е представяне на града като люлка на българската индустрия и Възраждане. Акцентът е върху десет обекта, сред които Регионалният исторически музей "Д-р Симеон Табаков", Къщите - музеи на Хаджи Димитър, на Сливенския бит, на Добри Чинтулов, Националният музей на текстилната индустрия, Художествената галерия "Димитър Добрович", зала "Сирак Скитник", античната крепост "Туида" и др. Втората област е свързана с културния календар на общината и с основните събития в него. Градът ще бъде представен и като център на спортни събития и атракции. Ще бъдат промотирани още хотели и ресторанти, напълно безплатно, като досега заявки за това са подали над 40 места за настаняване и заведения.
Представянето ще има, както хартиен, съкратен, вариант, така и в интернет сайта Инфо Туризъм Сливен, където има подробна информация за обектите.
От общината подготвят и кампания, свързана с популяризирането на Сливен по света под мотото "Духът на Сливен". В нея ще бъдат включени българи, живеещи в чужбина, които да станат посланици на добра воля на града под Сините камъни.
С указателни табели ще бъдат обозначени десет туристически обекта в града.
Около 35 000 лева са средствата, с които се финансира Програмата за развитие на туризма, като те се събират от такси от местата за настаняване в региона.

/ММ/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 02:04 на 18.07.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация