site.btaВеригите привличат все повече клиенти с промоции и реклами за сметка на тези от традиционната търговия, смята ръководител на отдел в "Метро"

Снимка: Камелия Цветанова/БТА
Големите магазини от модерната търговия привличат все повече клиенти с промоции и реклами за сметка на тези от традиционната търговия, смята ръководителят на сектор "Франчайз" в "Метро" Димитър Вутков.  Над 10 000 магазина за хранителни стоки

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ВЙ/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 00:27 на 08.12.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация