site.btaБургас се обединява с общини от Южното Черноморие за мащабна кампания на външни туристически пазари

Бургас се обединява с общини от Южното Черноморие за мащабна кампания на външни туристически пазари
Бургас се обединява с общини от Южното Черноморие за мащабна кампания на външни туристически пазари
Снимка: БТА, архив

Община Бургас е сред одобрените участници за предоставяне на финансова помощ по най-новата програма на Министерството на туризма. Чрез "Програма за финансиране на маркетингови дейности на туристически услуги в Черноморските общини в България" в следващите месеци ще се осъществи рекламна кампания на дестинация Бургас – Южно Черноморие на външни, атрактивни туристически пазари в партньорство с едни от най-големите туроператори в Европа и с летищния оператор на летище Бургас - "Фрапорт". Това съобщиха от пресцентъра на Община Бургас. Тя е одобрена като бенефициент по два проекта. По единия ще се изпълняват маркетинг дейности съвместно с един от големите туроператори за пазар Полша - ИТАКА. През последните години се забелязва засилен интерес и ръст на туристите от тази държава, която отново бе сред топ 5 на дестинациите за изминалия сезон на Летище Бургас, посочиха от Общината.

Вторият проект, който Община Бургас ще разработва, е в партньорство с Jet2Holidays чрез "Бългериън Турист Сървисиз" (БТС) за промотиране на дестинация Бургас на туристически пазар Великобритания. Цели се повишаване разпознаваемостта на България и нейното Черноморие като сигурна и привлекателна дестинация на най-важния стратегически пазар в последните три десетилетия за региона.

Във всички проекти Бургас ще си партнира с общините от Южно Черноморие, като това обединение цели да наложи единен и разпознаваем бранд, а чуждестранните туристи да насочат още повече интереса си към морските общини и района на Странджа.

Общини партньори в проектите са Несебър, Поморие, Приморско, Царево, Малко Търново. Предстои да се изпълняват проекти за пазарите Полша, Великобритания, Чехия, Германия, Скандинавия и Дания. Дейностите ще бъдат свързани с изработване на атрактивни видеоклипове и графично съдържание, с което дестинация Бургас – Южно Черноморие ще бъде промотирана на съответните пазари. В рамките на програмата общините от региона ще разработят и предложат заедно с туроператорите различни туристически продукти, свързани със семеен, морски, здравен, спортен, фестивален и други видове туризъм. Ще се заложи на директна реклама в чуждестранните градове, обхващаща „горещи“ точки като метро станции, автобусни линии, дигитална външна реклама, както и онлайн реклама спрямо различни таргет групи и платформи.

Основната цел на новата процедура към Министерството на туризма и проектите, по които ще работи Община Бургас, е удължаване на туристическия сезон, както и повишаване на туристическата заетост в месеците извън активния летен сезон, повишаване имиджа на България и региона на различните пазари с качествено нови туристически продукти.

БТА припомня, че преди два дни Община Бургас успешно приключи изпълнението на проект "Силата на водата. Подкрепа за повишаване потенциала на община Бургас като конкурентоспособна туристическа дестинация". 

/ЛРМ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 01:53 на 29.04.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация