site.btaОбщина Пловдив залага в бюджета си около 195 000 лева за реклама на местния туристически продукт

BOBSTH 14:14:01 30-01-2020
MM1411BO.006
Пловдив - туризъм - реклама

Община Пловдив залага в бюджета си около 195 000 лева за реклама на местния туристически продукт


Пловдив, 30 януари /Дима Шопова, БТА/
Община Пловдив отделя в бюджета си за тази година малко над 195 000 лева за реклама на местния туристически продукт. Сумата е заложена в бюджета на Годишната програма за развитие на туризма, който е общо 531 437 лева. Програмата заедно с отчета за дейността през миналата година бяха приети на сесия на Общинския съвет.
20 000 лева ще бъдат отделени за реклама в родни и чужди печатни издания, а за имиджа на Пловдив в социалните мрежи, мобилните приложения и електронни медии, се отделят 33 хиляди лева. За печатни материали ще има 142 000 лева. Организацията на туристически събития в Пловдив ще струва 132 000 лева, като сред тях са утвърдените фестивали "Дефиле на младото вино", "Вино и гурме", "Уикенд в Пловдив", двете издания на Панаира на занаятите и на "Вкусът на Пловдив".
Според отчета има ръст на нощувките с 2 на сто през миналата година, когато те са били 509 272. Сред целите, заложени в Годишната програма са увеличаване на броя на туристите, които идват в Пловдив, а също и повишаване на посещенията в музеите и галериите.



/ММ/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 22:20 на 13.08.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация