site.btaВторокласници от Българското културно-просветно училище „Паисий Хилендарски“ в Памплона изработиха проекти, посветени на 22 септември

Второкласници от Българското културно-просветно училище „Паисий Хилендарски“ в Памплона изработиха проекти, посветени на 22 септември
Второкласници от Българското културно-просветно училище „Паисий Хилендарски“ в Памплона изработиха проекти, посветени на 22 септември
Снимка: Българско културно-просветно училище „Паисий Хилендарски“ - Памплона, Испания

Ученици от втори клас на Българското културно-просветно училище „Паисий Хилендарски“ в Памплона, Испания, изработиха проекти, посветени на 22 септември – Деня на независимостта на България. Това споделят от образователното средище чрез официалната си Фейсбук страница.

В публикацията се посочва, че по време на творческото занимание второкласниците са изработили триизмерни картички и са научили повече за историята, свързана с бележитата дата.

„Независимостта е победа на духа над страха и свободата сам да определяш съдбата си“, отбелязват от преподавателския екип.

Както БТА писа, Българското културно-просветно училище „Паисий Хилендарски“ в Памплона откри десетата си учебна година с тържество на 13 септември. По време на празника най-малките ученици бяха въведени в класните стаи от по-големите възпитаници на училището, облечени в костюми на приказни герои.

За Българското културно-просветно училище в Памплона

Училище „Паисий Хилендарски“ е основано като образователен проект към Асоциация „Българските деца в Навара“.

В него се предлага обучение по български език и литература, българска история и география на България, както и извънкласни занимания по народни танци, изобразително изкуство. Учениците имат възможност да посещават и клуб „Млади възрожденци“.

Към просветното средище се организира и обучение в подготвителна група, в която се приемат деца, навършили три години.

/ИКВ/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 08:30 на 02.10.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация