site.btaПесни за преживяното по време на пандемията са писали за конкурс ученици от Силистренско

BOBSTH 16:31:31 15-02-2021
RM1627BO.027
Силистра - COVID - 19 - песен - конкурс

Песни за преживяното по време на пандемията са писали за конкурс ученици от Силистренско


Силистра, 15 февруари /Пеню Николов, БТА/
Конкурс за песен на чужд език "Как ще запомним COVID - 19 и дистанционното обучение през учебната 2019/2020 година" в Силистренска област отчита Регионалното управление на образованието, съобщиха от управлението.
Идеята е на старши-експерта по чужди езици Фатме Османова - Атанасова.
Песните са на видеоклипове.
Представени са 10 творби от 6 училища в Силистренска област с ученици от пети до дванайсети клас.Преобладават текстовете на английски език. Критериите са креативност и оригиналност на текста, ясно позитивно послание и въздействие на изпълнението, сценично присъствие и качество на видеоматериала.
Специална награда е присъдена на песента "Маскарад" на руски език на групата "Бейкър" от Езиковата гимназия "П. Яворов" в Силистра.
На първо място е класирана песента "Повярвай ми" на СУ "Йордан Йовков" в Тутракан с ръководител Шенел Кантарова - старши-учител по английски език.
Присъдени са две втори места - на песента "Няма друг начин" на Езиковата гимназия "П. Яворов" в Силистра с ръководител Росица Стефанова - учител по немски език и "Училището продължава" на група "Най-добри приятели" от ОУ "Христо Ботев" в Алфатар с ръководител Ваня Арнаудова - старши-учител по ангрлийски език.
Дадени са и две трети места - на песента "Доброта" на СУ "Н. Й. Вапцаров" в Силистра с ръководител Женя Георгиева - старши-учител по английски език и на "Властелинът на вирусите" на ОУ "Стефан Караджа" в с. Цар Самуил с ръководител Емине Мухарем - старши-учител по английски език.
Наградите ще бъдат връчени, когато противоепидемичната обстановка позволи това.

/РУМ/



Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 09:51 на 21.06.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация