site.btaКНА: Новата визия на бранда на Ларнака е крайъгълен камък за туризма в града, каза кипърският министър на туризма

Снимка: КНА
Днес беше представена новата визия на брандирането на Ларнака, предаде за БТА кипърската агенция КНА, отбелязвайки, че целта е насърчаване на туризма в крайбрежния град. Заместник-министърът на туризма на Кипър Костас Кумис описа представянето на новата визия на бранда на града като „крайъгълен камък“ за туризма в Ларнака.

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ЕЩ/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 06:49 на 26.06.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация