site.btaОрганизацията на Елтън Джон за борба със СПИН пуска на пазара продукти, вдъхновени от албума му Goodbye Yellow Brick Road

Организацията на Елтън Джон за борба със СПИН пуска на пазара продукти, вдъхновени от албума му Goodbye Yellow Brick Road
Организацията на Елтън Джон за борба със СПИН пуска на пазара продукти, вдъхновени от албума му Goodbye Yellow Brick Road
Снимка: АП/Sven Hoppe

Фондацията за борба със СПИН на Елтън Джон обедини усилия с бранда "Мармайт", за да пусне на пазара лимитирана серия от продукта, с която да отбележи 50-годишнината от класическия албум Goodbye Yellow Brick Road на британския певец, предаде Пи Ей мидиа/ДПА.

Етикетът на буркана е вдъхновен от обложката на албума от 1973 г., на която се вижда как изпълнителят стъпва на жълт тухлен път, облечен с розово яке тип бомбър, бродирано с името му.

Пускането на пазара на специалния буркан бележи началото на ново 3-годишно партньорство, в рамките на което брандът ще дари 1 милион долара в подкрепа на дейността на благотворителната организация на Елтън Джон в Обединеното кралство. 

Основана от певеца през 1992 г., фондацията финансира партньори на първа линия, борещи се за предотвратяване на ХИВ инфекции, справяне със стигмата и осигуряване на грижи за уязвимите общности.

Ан Аслет, главен изпълнителен директор на организацията за борба със СПИН на Елтън Джон каза. "Това, което започна като уникален буркан от лимитирана серия през 2022 г., се превърна в невероятно тригодишно партньорство между "Мармайт" и фондацията". 

"Този продукт е не само почит към артистичните постижения на Елтън, но също така ще помогне да се повиши така необходимата осведоменост за нашата текуща мисия да сложим край на СПИН", допълва Аслет. 

"В световен мащаб всяка минута трима нови души биват диагностицирани с ХИВ, а над девет милиона души в момента нямат достъп до лечението, което може да спаси живота им".

"С щедрата подкрепа на "Мармайт" можем да продължим работата си, за да осигурим на хората, изложени на най-голям риск от ХИВ/СПИН, лечението, грижите и подкрепата, от които отчаяно се нуждаят".

"Чрез партньорството си ние също така работим заедно, за да разпространим любовта и състраданието, необходими за преодоляване на стигмата, която стои на пътя към премахването на СПИН за всички", казва още Ан Аслет. 

Миналата година Елтън Джон обедини усилия с "Мармайт", за да пусне специален продукт, вдъхновен от Rocket Man, който се оказа популярен сред феновете.

На търг беше продадена и лимитирана селекция от буркани във формата на сцена Пирамидата на Гластънбъри, за да отпразнува участието му на фестивала.

"Изключително горди сме да обявим 3-годишното ни партньорство с Фондацията за борба със СПИН на Елтън Джон и какъв по-добър начин да поставим началото, освен с нов, впечатляващ буркан, който чества един от най-емблематичните албуми на певеца", каза на свой ред бранд мениджърът на "Мармайт" Лора Илиф.

"Уверени сме, че феновете на "Мармайт" и Елтън с радост ще приветстват този нов дизайн в колекцията си и ще добавят нотка блясък към всекидневната си закуска", допълва Илиф.

/АКМ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 17:29 на 20.04.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация