site.btaОрганизират "Вечер на космическо вълшебство и научни открития"

Организират "Вечер на космическо вълшебство и научни открития"
Плакатът на събитието, Снимка: Сп. "Космос"

Младежкият научен фестивал "Ало, Космос", Ratio и списание "Космос" организират на 8 април в София Тех Парк "Вечер на космическо вълшебство и научни открития", кулминацията на която ще бъде предаване на живо на рядкото явление пълно слънчево затъмнение, което ще се наблюдава над северната част на Атлантическия океан, Северна Америка и централната част на Тихия океан, съобщиха от екипа на сп. "Космос".

Сред гост лекторите на събитието ще бъдат доц. Камен Козарев - астрофизикът и доктор на науките от Института по астрономия с Национална астрономическа обсерватория към БАН, който ще ни запознае с физиката на слънцето и слънчевата активност; проф. Диана Гергова - български археолог в областта на тракийската култура, която ще ни сподели повече за античните легенди, слънцето като символ и древния поглед на траките.

"Присъединете се към нас на 8 април, когато София Тех Парк ще се се превърне в сцената, на която Слънцето и Луната ще изпълнят своя космически танц, кулминиращ в пълно слънчево затъмнение", казаха организаторите на събитието, което е подходящо както за деца, така и за възрастни. /ПВ/