site.btaЧетири български компании представят продуктите си на изложение за храни във Виена


Започна участието на български производители на консервирани продукти във европейското изложение Free From Specialty Food & Wine 2025, което се провежда днес и утре във Виена. На събитието над 280 изложители и професионалисти от 60 държави представят най-новите продуктови иновации в широк спектър от категории. България участва с колективен щанд, представляван от Асоциация "Традиционни български консерви", с подкрепата на Министерството на земеделието и храните и Държавен фонд "Земеделие", съобщиха от Асоциацията.
"Дванадесетото издание на специализирания форум Free From предлага на регистрираните посетители директен достъп до бързоразвиващите се пазари на храни в Средна и Източна Европа, и Асоциация "Традиционни български консерви" сме едни от тях. Това е пазар с огромен потенциал за растеж и може да се превърне в двигател на експорта за българското производство", каза организационният секретар на асоциацията Антоанета Божинова.
Според нея с нарастващото търсене на по-здравословни, вегански, растителни продукти и добавки, изложението става задължително за всеки, който иска да е в крак с тенденциите в търговията на дребно. Международната платформа за намиране на партньори дава възможност на родните производители както за персонализиран подход и индивидуализиране на бизнес взаимоотношенията при срещи с предпочитани нови търговски партньори, така и да бъдат част от познатите традиционни и надеждни доставчици.
На изложението се представят четири български компании – "Булгарплод – Кюстендил", "Джем и Джем", "Пелтина" и "Цима 99".
"Джем и Джем" акцентира върху чистите плодови вкусове с конфитюри без добавена захар и серия от 100 процента плодови продукти и биопродукти, съчетаващи автентичност и модерни хранителни изисквания.
"Цима 99" прави премиера на новия си бранд tru balance – функционални продукти с добавен протеин и колаген, както и серията zero, без добавена захар – насочени към съвременния природосъобразен начин на живот.
"Пелтина" лансира марката MUSLEO – три вида готови здравословни закуски, специално разработени за активни и спортуващи потребители, под мотото "Готови за консумация, натурални съставки за активни хора".
"Булгарплод – Кюстендил" се отличава със 100 процента натурални продукти – студено пресован ябълков сок, сушени плодове и органичен ябълков оцет – всичко в духа на концепцията free from.
В следващите два дни българските изложители ще се запознаят с бъдещето на индустрията на две специализирани конференции, с цел проучване на нови тенденции и бизнес възможности.
/ИЦ/
Потвърждение
Моля потвърдете купуването на избраната новина