site.btaЧетири български компании представят продуктите си на изложение за храни във Виена

Четири български компании представят продуктите си на изложение за храни във Виена
Четири български компании представят продуктите си на изложение за храни във Виена
Снимка: Асоциация "Традиционни български консерви"

Започна участието на български производители на консервирани продукти във европейското изложение Free From Specialty Food & Wine 2025, което се провежда днес и утре във Виена. На събитието над 280 изложители и професионалисти от 60 държави представят най-новите продуктови иновации в широк спектър от категории. България участва с колективен щанд, представляван от Асоциация "Традиционни български консерви", с подкрепата на Министерството на земеделието и храните и Държавен фонд "Земеделие", съобщиха от Асоциацията.

"Дванадесетото издание на специализирания форум Free From предлага на регистрираните посетители директен достъп до бързоразвиващите се пазари на храни в Средна и Източна Европа, и Асоциация "Традиционни български консерви" сме едни от тях. Това е пазар с огромен потенциал за растеж и може да се превърне в двигател на експорта за българското производство", каза организационният секретар на асоциацията Антоанета Божинова.

Според нея с нарастващото търсене на по-здравословни, вегански, растителни продукти и добавки, изложението става задължително за всеки, който иска да е в крак с тенденциите в търговията на дребно. Международната платформа за намиране на партньори дава възможност на родните производители както за персонализиран подход и индивидуализиране на бизнес взаимоотношенията при срещи с предпочитани нови търговски партньори, така и да бъдат част от познатите традиционни и надеждни доставчици.

На изложението се представят четири български компании – "Булгарплод – Кюстендил", "Джем и Джем", "Пелтина" и "Цима 99".

"Джем и Джем" акцентира върху чистите плодови вкусове с конфитюри без добавена захар и серия от 100 процента плодови продукти и биопродукти, съчетаващи автентичност и модерни хранителни изисквания.

"Цима 99" прави премиера на новия си бранд tru balance – функционални продукти с добавен протеин и колаген, както и серията zero, без добавена захар – насочени към съвременния природосъобразен начин на живот.

"Пелтина" лансира марката MUSLEO – три вида готови здравословни закуски, специално разработени за активни и спортуващи потребители, под мотото "Готови за консумация, натурални съставки за активни хора".

"Булгарплод – Кюстендил" се отличава със 100 процента натурални продукти – студено пресован ябълков сок, сушени плодове и органичен ябълков оцет – всичко в духа на концепцията free from.

В следващите два дни българските изложители ще се запознаят с бъдещето на индустрията на две специализирани конференции, с цел проучване на нови тенденции и бизнес възможности.

/ИЦ/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 23:01 на 17.06.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация