Според източници на Блумбърг

site.bta"ТикТок" планира да увеличи продажбите чрез електронния си магазин до 20 милиарда долара

"ТикТок" планира да увеличи продажбите чрез електронния си магазин до 20 милиарда долара
"ТикТок" планира да увеличи продажбите чрез електронния си магазин до 20 милиарда долара
Снимка: АП

Социалната мрежа "ТикТок" (TikTok), собственост на китайската корпорация "БайтДенс" (ByteDance), се стреми да увеличи повече от четири пъти размера на бизнеса си, свързан с електронната търговия в глобален мащаб.

Планира се продажбите на стоки чрез онлайн приложението да достигнат до 20 милиарда долара през тази година, като се залага на бързото им нарастване в региона на Югоизточна Азия, според представители, запознати със ситуацията, цитирани от агенция Блумбърг.

Ако бъде постигнат подобен търговски оборот, то той би бил значително по-голям от 4,4-те милиарда долара, на които възлиза общата стойност на стоките, продадени през миналата година чрез онлайн магазина "ТикТок шоп" (TikTok Shop), съобщават източниците на Блумбърг, пожелали анонимност.

"ТикТок" разчита на пазарите в Югоизточна Азия, сред които е и Индонезия, където т.нар. инфлуенсъри рекламират онлайн различни продукти, от дънки до червила, като ги показват във видеоклипове, излъчвани на живо в социалната мрежа. Потребителите могат да ги купят чрез нея, още докато гледат рекламните клипове.

Управляващите във Вашингтон обмислят да ограничат или изцяло да забранят дейността на "ТикТок" в САЩ. Китайската социална мрежа представлява заплаха за националната сигурност на страната, според американските разузнавателни служби, пише ТАСС.

/СС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 06:47 на 29.09.2023 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация