site.btaБългарското кисело мляко е много повече от храна, то е мост между културите на България и Япония, заяви доц. Мария Йотова на форум

Снимка: Никола Узунов/БТА
Българското кисело мляко създава усещане за свързаност. Свързаност на производителя с потребителя, усещане за връзка между националния и международен потребител, между българите и японците, между правителствата и учените изследователи. Това са думи

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ЦМ/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 09:49 на 29.06.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация