site.btaМобилни екипи съдействат на гражданите да активират приложението „еЗдраве"

Мобилни екипи съдействат на гражданите да активират приложението „еЗдраве"
Мобилни екипи съдействат на гражданите да активират приложението „еЗдраве"
БТА, Видин (3 юли 2025) Започва лятната кампания в област Видин на Регионалната здравна инспекция (РЗИ) за популяризиране на мобилното приложение е-Здраве. Мобилният пункт е в търговския център в град Видин. В мобилните пунктове със съдействието на представител на институцията ще се сдвоява електронното здравно досие на гражданите с мобилните им устройства.Снимка: кореспондент на БТА във Видин Десислава Иванова (ПБ)

Кампанията за популяризиране на мобилното приложение „еЗдраве“ продължава в цялата страна. През август мобилни екипи на регионалните здравни инспекции, с подкрепата на „Информационно обслужване“ АД, ще съдействат на гражданите да активират мобилното приложение „еЗдраве“ и да получат бърз достъп до своето електронно здравно досие. Това съобщават от Министерството на здравеопазването на официалната си фейсбук страница. 

Над 40 локации в 28 града и 8 села в страната ще бъдат обхванати от кампанията – от централната пешеходна зона на Нова Загора и парка „Кестените“ в Банкя, до Туристическия информационен център в село Иваново и Информационния туристически център в Елена. Жителите и гостите на Враца ще могат да се включат по време на празничните събития за Международния ден на младежта, а в Перник мобилните екипи ще бъдат позиционирани в парка на кв. „Изток“ и пред Двореца на културата.

В Благоевград, Габрово, Хасково и Разград пунктовете ще се намират на ключови обществени места, а в по-малките населени места като с. Грозден, с. Кирково и с. Лехчево ще се осигури удобен достъп за жителите.

Целият график е достъпен тук 

Информационни беседи за здравноосигурителните права на възрастните хора, настанени в домове ще организира и Националната здравноосигурителна каса (НЗОК). По време на беседите експерти от НЗОК разясняват на живеещите в домовете техните права. Във фокуса на разговорите са основно извънболничната и денталната помощ, достъпът до помощни средства, както и какво включват задълженията и услугите, които личният лекар трябва да им осигури като здравноосигурени граждани.

/ВД/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 13:25 на 11.08.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация