site.btaОбщина Троян започва рекламна кампания за привличане на "дигитални номади" в региона
BOBSTH 13:41:01 27-01-2021
PP1338BO.040
Троян - кампания - дигитални номади
Община Троян започва рекламна кампания
за привличане на "дигитални номади"
в региона
Ловеч, 27 януари /Даниела Балабанова, БТА/
Община Троян подготвя комплексен маркетингов продукт "Троян - IT заслон в Балкана", с който цели да бъдат привлечени в региона т.нар. дигитални номади, съобщи кметът Донка Михайлова. По думите й, идеята е хора, които искат да напуснат големия град в условията на пандемия, да бъдат привлечени в къщите за гости, най-вече в селата, където се предлагат безопасни условия за работа по-продължителен период от време по системата home office.
"Целим да привлечем млади специалисти от иновативни сектори като софтуерно кодиране и информационни технологии. Така се надяваме да създадем заетост на съпътстващата туристическа инфраструктура и всички тези, които се занимават с предлагане на нощувки. Надяваме се, че те ще бъдат посетители на нашите заведения за хранене, на креативния туризъм - това са нашите занаятчии", заяви Симеон Арнаудов от община Троян. Той добави, че желанието на администрацията е да се възползва от създалата се обстановка с пандемията и да промотира Троян като безопасно място.
Кметът добави, че това означава и съответни стъпки от собствениците на къщите за гости, които трябва да предложат привлекателни ценови оферти.
Донка Михайлова съобщи и за друга идея на екипа на общинската администрация - в Информационно-културния център в Троян да бъде създаден "Споделен офис". "Ще изградим специални места, който може да бъдат ползвани безплатно от начинаещи предприемачи или от такива от големите градове, които в условия на пандемия ползват местни хотели и къщи за гости.
/ПП/
Потвърждение
Моля потвърдете купуването на избраната новина