site.btaСтуденти от Нов български университет разработиха комуникационни стратегии за финалистите от десетото издание на Vivacom Регионален грант

Студенти от Нов български университет разработиха комуникационни стратегии за финалистите от десетото издание на Vivacom Регионален грант
Студенти от Нов български университет разработиха комуникационни стратегии за финалистите от десетото издание на Vivacom Регионален грант
Снимка: Нов български университет

Студенти от Нов български университет (НБУ) разработиха комуникационни стратегии за финалистите от десетото издание на Vivacom Регионален грант, съобщават от НБУ.

В рамките на комуникационна лаборатория младежите представиха лично създадени от тях концепции пред гражданските организации. По този начин финалистите ще могат да популяризират проектите си още по-успешно и ефективно. Лабораторията е част от акселераторската програма, с която телекомът цели да надгради капацитета на организациите. Участието на студентите от специалности „Реклама“ и „Връзки с обществеността“ е поредното надграждане в тазгодишното юбилейно издание на Регионалния грант. Разделени в екипи, те се включиха активно в целия процес – от запознаване с организациите и техните каузи, в рамките на първата лаборатория от акселераторската програма Co-Creating Lab, до представяне на разработените от тях комуникационни стратегии, пишат от университета.

„Много съм щастлива, че екипът на Vivacom откликва, когато има стойностни идеи, и дава възможност на студентите да работят по реални проекти. Така те могат да се докоснат до значими каузи и да видят как идеите им се реализират. Това е практиката, от която имат нужда, за да започнат уверено професионалния си път. В същото време организациите получават нови гледни точки и съвременни комуникационни решения“, казва преподавателят и ръководител на департамент „Медии и комуникация“ в НБУ проф. д-р Десислава Бошнакова. Като лектор на комуникационната лаборатория тя запозна участниците с тънкостите в разказването на истории и работата с медиите. Своя опит на участниците предаде и преподавателят по реклама в НБУ доц. д-р Даниела Кадийска.

На специална сесия, водена от маркетинг екипа на Vivacom, организациите получиха практически съвети за създаване на съдържание за различните социални мрежи и и полезни насоки как най-добре да ангажират целевите си аудитории онлайн, пишат още от НБУ.

„За поредна година подкрепяме финалистите не само финансово, но и като им помагаме да надградят своите комуникационни умения. Вярваме, че устойчивите проекти се нуждаят и от устойчиви послания. Включването на студентите в този процес е естествено продължение на нашата цел да свързваме различни общности и да създаваме реална стойност за тях“, казва директорът по „Корпоративни комуникации“ във Vivacom Елица Георгиева.

В края на събитието всички студенти получиха сертификати и подаръци лично от Главния изпълнителен директор на Vivacom – Николай Андреев.

/ЕМС/

/ВБ/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 20:25 на 26.04.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация