site.btaКампании, свързани с домашните любимци на пушачите, могат да допринесат за намаляване на цигарите, установи проучване

Снимка: Пиксабей
Пушачите, които разглеждат кампании за спиране на тютюнопушенето в социалните мрежи, са най-склонни да реагират на публикации, свързани с пасивните ефекти от пушенето върху домашните им любимци, съобщи електронното издание „Хелтдей“, позовавайки се

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ТС/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 05:04 на 21.07.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация