С края на пандемията се завръща потребителското доверие

site.btaВсе по-активно се купуват туристически продукти онлайн, каза Галя Гогова от "Маркет линкс"

Снимка: Христо Стефанов/БТА
Няма особени промени в нагласите на българите да пестят. И преди пандемията статистиката отчиташе желанието на хората да разполагат с известен буфер. В момента ножицата между приходи и разходи е малко по-голяма за разлика от периода от преди

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ВЙ/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 00:58 на 22.06.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация