site.btaМеханичното преминаване на подзони за паркиране от "зелена" в "синя" ще означава повече разходи за живеещите, според общинския съветник Симеон Ставрев
BOBSTH 17:10:31 13-09-2021
RI1708BO.027
Симеон Ставрев - промени в наредба - София - коментар
Механичното преминаване на подзони за паркиране от "зелена" в "синя" ще означава повече разходи за живеещите, според общинския съветник Симеон Ставрев
София, 13 септември /София Господинова, БТА/
С промените в Наредбата за организация на движението на територията на Столична община общинските съветници от ГЕРБ-СДС общинските съветници на ГЕРБ в София предлагат двойно разширение на "синята" зона за сметка на "зелената" зона, създаване на зелена зона в "Зона Б-19", увеличение на работата на синята зона вечер от 19.30 на 20.00, промени при служебния абонамент. В това виждам няколко проблема, казва общинският съветник от "Демократична България" /ДБ/ Симеон Ставрев. Днес на заседание на транспортната комисия към СОС беше представен доклад за промените в Наредбата за организация на движението.
Ставрев посочва, че Центърът за градска мобилност има сериозни финансови проблеми и ГЕРБ се опитват да ги решат със събирането на повече пари от софиянци от паркиране - плащането на 2 лв./час и 200 лв. за годишен винетен стикер в новата "синя зона" ще докара още около 6 млн. лв. на ЦГМ. Фандъкова и нейните общински съветници толкова години не могат да решат проблема с паркирането и да построят обществени паркинги. За сметка на това просто наливат още пари в ЦГМ, казва Ставрев. Той отбелязва, че преди година в СОС бе уеднаквено работното време на "синя" и "зелена" зона. Сега се предлага отново да има разлика между тях, което според Ставрев ще обърка хората.
Ограничаването на служебните паркоместа за институциите, юридически или физически лица до пет броя цели да се вкарат още пари в ЦГМ, заради прехвърлянето на досегашните безплатни в платени абонаменти. Много малко са институциите с над пет служебни абонамента, отбелязва общинският съветник от ДБ. На един адрес обаче може да има 10 фирми по 5 коли, което прави 50 коли. Липсва създаването на ограничение за брой места за административен адрес и ограничение за брой места на всяка улица, казва още той.
/РИ/
Потвърждение
Моля потвърдете купуването на избраната новина