site.btaБългарска федерация по волейбол обяви нов партньор за Европейското първенство през 2026 година

Българска федерация по волейбол обяви нов партньор за Европейското първенство през 2026 година
Българска федерация по волейбол обяви нов партньор за Европейското първенство през 2026 година
Президентът на Българска федерация по волейбол Любомир Ганев, снимка: Христо Касабов/БТА (архив)

Българска федерация по волейбол обяви нов партньор за Европейското първенство през 2026 година. Един от най-разпознаваемите шоколадови брандове в света KitKat ще направи почивките на мачовете в София по сладки и вълнуващи, се казва в изявление на компанията.

За KitKat това е  стратегическа стъпка, с която марката не просто влиза в света на волейбола, но го прави с мисия - да въведе своята емблематична философия за „почивката“ като естествен елемент от цялостното преживяване на играта, който дава добавена стойност и за участниците, и за феновете.

Волейболът е динамичен, емоционален и интензивен спорт с много адреналин на игрището, който продължава и в паузите между геймовете и таймаутите, когато напрежението от очакването е не по-малко важно от самата игра. Именно тези моменти са във фокуса на KitKat като партньор на първенството за България -  да направи почивките преди мачовете, между геймовете и след последния съдийски сигнал по-добри, по-смислени и по-зареждащи.

„Волейболът е спорт, който те държи на ръба - всяка точка, сервис, посрещане или атака. Но именно в паузите се натрупва напрежението от емоцията. За нас е истинско вълнение да „притежаваме“ точно тези моменти и да ги направим още по-специални за феновете. Чрез това партньорство ние подкрепяме и българския волейбол, който ни е дал толкова много поводи за гордост и продължава да вдъхновява нови поколения“,  коментира Павлин Иванов, Бизнес Мениджър на категория Шоколадови продукти за България, Румъния и Адриатика.

Партньорството между KitKat и EuroVolley 2026 е насочено както към младата глобална аудитория, така и към широката общност от волейболни привърженици, за които спортът е не просто зрелище, а култура и идентичност. За България присъствието на глобален бранд като KitKat означава по-голяма видимост, по-модерно преживяване и по-силна връзка с младите поколения за националния волейбол.

EuroVolley 2026 се очаква да бъде едно от най-големите и най-гледани спортни събития в Европа. Турнирът е ключова сцена за европейския волейбол, в което българския национален отбор има своето почетно място в него. С богата история, медали от големи първенства и репутация на отбор, който винаги е труден съперник, България влиза в EuroVolley 2026 с амбицията да затвърди позициите си сред водещите волейболни нации в Европа.

„За Българската федерация по волейбол партньорствата винаги са били ключов фактор за устойчивото развитие на нашия спорт. Радваме се да приветстваме KitKat като официален партньор в навечерието на Европейското първенство в София - събитие, което ще постави българския волейбол в центъра на вниманието на цяла Европа. В последните години българските национални отбори не спират да печелят медали, включително и титли от световни и европейски първенства, което е ясен знак за високото ниво и потенциала на волейбола у нас. Сътрудничеството с утвърдени и обичани марки като KitKat е доказателство за силата на продукта волейбол и за възможностите, които БФВ предлага на своите партньори“, заяви Любомир Ганев, президент на Българска федерация по волейбол.

Като Национален партньор за България и официален шоколадов бранд на EuroVolley 2026 в България, KitKat ще „влезе“ в турнира чрез серия от атрактивни активации, с които бранда цели да превърне почивките по време на мачовете в София в атрактивно продължение на играта.

/ИК/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 00:08 на 23.12.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация