site.btaЦентрална избирателна комисия – Решение № 4239-МИ


Р Е Ш Е Н И Е
№ 4239-МИ
София, 17 юни 2025 г.
ОТНОСНО: определяне на изпълнител по обществена поръчка за сключване на рамково споразумение при състезателна процедура с договаряне със следния предмет:
„Дейности по осигуряване на машинното гласуване в страната в нови и частични избори за кметове и при евентуален втори тур за кметове, и в новите избори за общински съветници за периода от 1 юли 2025 г. до 25 октомври 2026 г. (включително), съгласно техническите спецификации и условията на договорите, с две обособени позиции, както следва:
Обособена позиция № 1: Профилактика/диагностика (тестване на СУЕМГ и на вградените в нея периферии – принтер и четец на смарткарти), подготовка, инсталиране на операционна система и приложния софтуер, параметризиране и окомплектоване на СУЕМГ, техническо обслужване на СУЕМГ в предизборния и изборния ден по места/съответната избирателна секция. Осигуряване на Център за поддръжка при възникнали проблеми със СУЕМГ в предизборния и в изборния ден.
Обособена позиция № 2: Транспорт на СУЕМГ до избирателните секции и логистично осигуряване на СУЕМГ в предизборния и следизборния ден.“
На основание чл. 57, ал. 1, т. 1 и т. 29, чл. 82, ал. 1, чл. 18, ал. 1, чл. 212, чл. 213а, ал. 2 във вр. с чл. 213, ал. 3, във вр. с чл. 428 от Изборния кодекс и чл. 73, ал. 2, т. 1, буква „в“ и буква „г“, чл. 18, ал. 1, т. 3 и чл. 76 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) във връзка с § 3 от Допълнителните разпоредби на Изборния кодекс и на основание чл. 22, ал. 1, т. 6 и чл. 108, т. 1 ЗОП, във връзка с Решение № 4191-МИ от 29.04.2025 г. на ЦИК за откриване на процедурата, Заповед № 17-АД/20.05.2025 г. на председателя на ЦИК, Решение № 4223-МИ от 22.05.2025 г. на ЦИК за предварителен подбор, отразените резултати в Протокол № 1 от 20.05.2025 г., Протокол № 2 от 27.05.2025 г., Протокол № 3 от 28.05.2025 г., Протокол № 4 от 03.06.2025 г., Протокол № 5 от 05.06.2025 г., Доклад от 11.06.2025 г. от работата на комисията по чл. 103, ал. 3 ЗОП и чл. 60 ППЗОП, решение по протокол № 697 от 17.06.2025 г. на ЦИК и предвид извършения подбор на участниците, разглеждане, оценка и класиране на офертите и провеждане на преговори по двете обособени позиции, отразени в горепосочените протоколи, съставени на основание чл. 103, ал. 3 ЗОП във връзка с чл. 55, ал. 1 ППЗОП, както и предложените в офертите на участника по двете обособени позиции условия за изпълнение на поръчката Централната избирателна комисия
Р Е Ш И:
I. ОБЯВЯВА класирането на участниците в състезателна процедура с договаряне за възлагане на обществена поръчка за сключване на рамкови споразумения с предмет:
„Дейности по осигуряване на машинното гласуване в страната в нови и частични избори за кметове и при евентуален втори тур за кметове, и в новите избори за общински съветници за периода от 1 юли 2025 г. до 25 октомври 2026 г. (включително), съгласно техническите спецификации и условията на договорите, с две обособени позиции, както следва:
Обособена позиция № 1: Профилактика/диагностика (тестване на СУЕМГ и на вградените в нея периферии – принтер и четец на смарткарти), подготовка, инсталиране на операционна система и приложния софтуер, параметризиране и окомплектоване на СУЕМГ, техническо обслужване на СУЕМГ в предизборния и изборния ден по места/съответната избирателна секция. Осигуряване на Център за поддръжка при възникнали проблеми със СУЕМГ в предизборния и в изборния ден.
Обособена позиция № 2: Транспорт на СУЕМГ до избирателните секции и логистично осигуряване на СУЕМГ в предизборния и следизборния ден.“, както следва:
Първо място по обособена позиция № 1: „СИЕЛА НОРМА” АД.
Първо място по обособена позиция № 2: „СИЕЛА НОРМА” АД.
II. ОПРЕДЕЛЯ за изпълнител на обществената поръчка класирания на първо място участник по двете обособени позиции, както следва:
По обособена позиция № 1: „СИЕЛА НОРМА“ АД.
По обособена позиция № 2: „СИЕЛА НОРМА“ АД.
ІІІ. УПЪЛНОМОЩАВА председателя на Централната избирателна комисия да подпише договорите по двете обособени позиции със „Сиела Норма“ АД, ЕИК 130199580, за изпълнение на предмета на обществената поръчка.
На основание чл. 22, ал. 10 ЗОП в тридневен срок от приемане на настоящото решение участниците да се уведомят за решението чрез съобщение на техните потребителски профили в платформата по чл. 39а, ал. 1 от ЗОП, към което е прикачено настоящото решение.
На основание чл. 36, ал. 1, т. 1 и т. 11 ЗОП и чл. 19а, ал. 1 и ал. 2, т. 1 и т. 4 ППЗОП решението, протоколите и докладът от работата на комисията за провеждане на процедурата да се публикуват едновременно в Регистъра на обществените поръчки и на профила на купувача в деня на изпращане на решението.
Настоящото решение подлежи на обжалване пред Върховния административен съд в тридневен срок от публикуването му съгласно § 3, ал. 2 от Допълнителните разпоредби на Изборния кодекс.
ПРЕДСЕДАТЕЛ: Камелия Нейкова
СЕКРЕТАР: Севинч Солакова
/МТК/
Потвърждение
Моля потвърдете купуването на избраната новина