site.btaНад 50 студенти от УНСС завършиха успешно А1 Бизнес академия

Над 50 студенти от УНСС завършиха успешно А1 Бизнес академия
Над 50 студенти от УНСС завършиха успешно А1 Бизнес академия

54 студенти от Университета за национално и световно стопанство (УНСС) показаха отлични резултати с над 85 на сто успеваемост на тестовете след всяко от практическите обучения, част от програмата на А1 Бизнес академия, съобщава мобилният оператор.

Студентите получават сертификат за успешно завършване на програмата, организирана съвместно от А1 и УНСС. Най-добре представилите се участници ще имат възможност да се включат в Лятната академия на А1, която ще стартира в следващите седмици своето четвърто издание. Чрез нея студентите ще получат още възможности да натрупат ценни знания и умения, като работят по приоритетни за компанията проекти под ръководството на ментор. За участие в А1 Бизнес академия кандидатстваха над 100 студенти от 2-и, 3-и и 4-и курс и магистърската програма на УНСС. 84 от тях бяха поканени да се включат, на база демонстрирани високо ниво на мотивация и добра аргументация на кандидатурата си.

Чрез съвместната програма А1 Бизнес академия с УНСС се постига по-добро взаимодействие между бизнеса и академичните среди, посочват от А1. Структурираните теоретични и практически обучения се проведоха в хибриден формат и имаха за цел да подкрепят младите хора при изграждането на ценни умения за работа в бизнес среда още от началото своята на кариерата. В рамките на трите месеца, в които се проведе А1 Бизнес академия, 23 лектори от А1 преподаваха на студентите, разпределени в четири направления – "Финанси", "Маркетинг", "Човешки ресурси" и "Икономика/Търговия". Програмата е част от дългосрочното партньорство между А1 и УНСС и включваше 22 професионални теми и 6 специализирани обучения, насочени към подобряване на социалните умения на студентите.

Студентите с интереси в областта на финансите научиха повече за работата в сферата на счетоводството и по-конкретно в областта на приходи и разходи, финансови отчети и други. Бъдещите специалисти в сферата на маркетинга се запознаха с различни похвати при изграждане на успешен бранд в дигитална среда, дигиталната реклама и развиване на бранда в социалните мрежи. Програмата предостави и богати възможности за студентите с интерес към „Управление на човешките ресурси“ чрез обучения за развитие на работодателска марка, привличане на таланти и изграждането на програми за развитие и обучение. Експертите от А1, преподаващи на участниците от направление "Икономика/Търговия", дадоха насоки на младите хора за спецификата на бизнеса с високотехнологични решения, както и за работата с представители на малки, средни и големи предприятия.

/СС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 15:22 на 30.11.2022 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация