site.btaБългария е единствената чуждестранна дестинация, представена в лятното издание на турския всекидневник "Милиет"


България е единствената чуждестранна дестинация, представена в лятното издание на турския всекидневник Милиет (Milliyet), съобщават от Министерството на туризма като посочват, че това е резултат от целенасочена кампания на министерството и Националното туристическо представителство в Истанбул, които популяризират Южното Черноморие като предпочитано място за почивка сред турските туристи.
Списанието "Летният полъх на Милиет", разпространено в 100 000 броя, е посветено на темата за летните пътувания и включва рекламно съдържание, текстове и фотографии, които представят Южното Черноморие на България като атрактивна дестинация за СПА, културен и морски туризъм.
"Турция е стратегически пазар за българския туризъм. Присъствието на България като единствена чуждестранна дестинация в лятното издание на "Милиет" е ясен знак за засиления интерес и резултат от последователната ни работа по позиционирането на страната ни като близка, достъпна и конкурентна дестинация", коментира министърът на туризма Мирослав Боршош. По думите му фокусът върху Южното Черноморие не е случаен, защото регионът предлага съчетание от море, минерални извори, културни забележителности и качествена туристическа инфраструктура. Благодарение на ефективното партньорство между държавната и местната власт Южното Черноморие е представено като модерна, конкурентна и гостоприемна дестинация, способна да привлече широка аудитория от съседния турски пазар.
От Министерството на туризма посочват, че настоящата кампания е част от цялостната им стратегия за насърчаване на входящия туризъм от съседните страни. Чрез използване на авторитетни медийни канали и съвместни инициативи с чуждестранните местни власти България затвърждава позициите си като лесно достъпна, разнообразна и гостоприемна дестинация, привлекателна както за краткосрочни пътувания, така и за организиран отдих през целия летен сезон, се допълват от министерството.
БТА припомня, че министърът на туризма Мирослав Боршош коментира пред журналисти на 27 юни в Разлог, че в момента се разработва стратегия, която насочва конкретен вид туризъм към конкретни пазари, каза министърът на туризма Мирослав Боршош . Целта е не просто реклама, а реклама с много конкретика, ясно насочена т.е. таргетирана, по различни канали - от технологичните "Мета" (Meta), "Ютуб" (YouTube) и "Гугъл" (Google), до традиционните като външната реклама, посочи министър Боршош. Той допълни, че това включва и използването на всички видове нови дигитални технологии, включително изкуствения интелект, който все повече навлиза в туризма и ще определя избора на съвременния турист.
/СЛС/
Потвърждение
Моля потвърдете купуването на избраната новина