site.btaРазработва се стратегия за насочване на конкретните видове туризъм към конкретни пазари, каза министър Мирослав Боршош


В момента се разработва стратегия, която насочва конкретен вид туризъм към конкретни пазари, каза министърът на туризма Мирослав Боршош на брифинг пред журналисти след туристически форум в Разлог.
По думите му целта е не просто реклама, а реклама с много конкретика, ясно насочена т.е. таргетирана, по различни канали - от технологичните "Мета" (Meta), "Ютуб" (YouTube) и "Гугъл" (Google), до традиционните като външната реклама, посочи министър Боршош. Той допълни, че това включва и използването на всички видове нови дигитални технологии, включително изкуствения интелект, който все повече навлиза в туризма и ще определя избора на съвременния турист.
Министърът на туризма коментира и очакванията за летния сезон, които по думите са много добри. Има предварителни резервации и имаме основание да се надяваме на много силен сезон, посочи Боршош.
Министърът отбеляза, че зимният сезон е бил успешен. Периодът от януари до април е най-добрата тримесечие, което се случва на българския туризъм, България е в "топ 10" на дестинациите, които израстват в това отношение, посочи Боршош. По думите му първи път страната ни преминава "бариерата" от 2 милиона. регистрирани туристи, а броят на нощувките е 4,6 милиона за зимния период, което е рекорд, отбеляза министърът. Това е резултат от силна съвместна работа с местните власти, и от страна на държавата, каза Боршош.
По време на проведения днес форум на тема "Бъдещето на туризма в България и Европа – Имидж, Иновации, Развитие", организиран от Министерство на туризма и евродепутата Андрей Новаков, бе обсъдена и темата за поклонническия и винен туризъм на страната. В тази връзка министър Боршош коментира силния акцент на страната ни върху винения туризъм с домакинството на България на Деветата глобална конференция за винен туризъм. Конференцията ще се проведе у нас по инициатива на Министерство на туризма и съвместно със Световната организация по туризъм към ООН.
"Най-големите нации, развити във винения туризъм, и техните министри и експерти ще бъдат тук и ще успеем да обменим опит, но по този начин показваме, че България има много какво да покаже в това отношение, защото имаме добър продукт - виното", каза министър Боршош. Той посочи, че около винения туризъм се изгражда добра инфраструктура, която може да поеме поток от туристи. Във връзка с област Благоевград коментира, че има една от най-добрите инфраструктури за винен туризъм – Мелник и региона му.
/ЕС/
В допълнение
Избиране на снимки
Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.
Изтегляне на снимки
Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите
Потвърждение
Моля потвърдете купуването на избраната новина