site.btaБФБЛ връчи годишните награди за отговорен бизнес

БФБЛ връчи годишните награди за отговорен бизнес
БФБЛ връчи годишните награди за отговорен бизнес
Снимка: БТА

Българският форум за бизнес лидери (БФБЛ) за 19-а поредна година обяви финалистите и победителите в годишните награди за отговорен бизнес 2021. Мотото на церемонията, която се проведе тази вечер в София, беше "Дай добър пример". Призовете се връчват от 2003 г. и отличават компаниите, които последователно и ефективно развиват и подкрепят проекти с положителен ефект върху хората, природата и обществото. В конкурса могат да участват всички бизнеси в страната, независимо от големината си и бранша, в който работят.

Тази година бяха номинирани 116 проекта на 80 компании.

Броят на номинациите в настоящото издание бележи ръст от 4,5 процента в сравнение с предходната година. Увеличение има и при компаниите участници - те са 80 или с 2,56 процента повече на годишна база, като само половината от тях са членове на БФБЛ.

В категорията "Инвеститор за обществото" наградите връчи премиерът Кирил Петков. В тази категория на първото място се класираха двама победители - "ЕйчПиИнк България" и "Лидл България".

Категорията "Многообразие на работното място", която е за насърчаване на политиките за равнопоставеност, недискриминация, напълно приобщаване в една работна среда, спечели "Глоубъл Деливъри Център на ХПЕ в България" заради програмата си "Многообразие и приобщаване".

В категорията "Инвеститор в знанието" на първо място бе класирана "Кока-Кола ХБКБ".

За "Инвеститор в околната среда" първата награда отиде при "ЧЕЗ Разпределение България" за инициативата на компанията "Опазване на застрашени птици чрез обезопасяване на въздушни електропроводи в защитени зони от Натура 2000". 

На първо място в "Инвеститор в човешкия капитал и условия на труд" се класира "Глоубъл Деливъри Център на ХПЕ в България“ заради инициативата "Успешни заедно".

Победител за най-добра цялостна политика за малко и средно предприятие в областта на корпоративната и социална отговорност стана  „Интерланг“ заради проекта "Ангажирани служители в социални каузи".

Категорията "Маркетинг, свързан с кауза" отличава фирми, които чрез своите рекламни кампании анонсират подкрепата си за определена социална кауза. В тази категория победител стана "Централен кооперативен съюз" заради кампанията си „КООП=СООР: Да изградим по-добър свят СЕГА".

Специалната награда "Ингейдж" (Еngage), която се връчва за цялостна ангажираност на служителите в корпоративна кампания в полза на обществото, спечели "Интерланг". Тази награда бе определена от посолството на Великобритания.  

Най-многобройни по традиция бяха кандидатурите в категория "Инвеститор в обществото" - 34, посочиха организаторите. Следва категорията "Инвеститор в знанието" с 19 номинации, с което се отчита спад в сравнение с предходното издание. За призовете в категориите "Инвеститор в човешкия капитал и условията на труд" и "Маркетинг, свързан с кауза” се бореха по 16 проекта. Кандидатурите за титлата "Инвеститор в околната среда" бяха 15 или над два пъти повече от 2020 г. Седем претендентите имаше за приза "Най-добра социална политика на малко и средно предприятие". Тази година в конкурса бе въведена нова, допълнителна категория: "Многообразие на работното място" - част от усилията на БФБЛ като учредител на Хартата на многообразието в България да насърчи равенството и социалното приобщаване в работна среда. Общо 9 проекта се бореха за престижното отличие, което се връчва за втора година. 

 

/ЕС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 00:54 на 29.01.2023 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация