site.btaТрябва да има повече часове в училище за изучаване на климатичните промени, смята доц. д-р Александър Димитров

Трябва да има повече часове в училище за изучаване на климатичните промени, смята доц. д-р Александър Димитров
Трябва да има повече часове в училище за изучаване на климатичните промени, смята доц. д-р Александър Димитров
Доц. д-р Александър Димитров, ръководител на катедра "Екология и опазване на околната среда" в университета "Проф. д-р Асен Златарев" в Бургас снимка: БТА

Трябва да има повече часове в училище за изучаване на климатичните промени, каза доц. д-р Александър Димитров, ръководител на катедра "Екология и опазване на околната среда" в университета "Проф. д-р Асен Златарев" в Бургас. Той участва в конференцията "Климатичните промени", организирана от Българската телеграфна агенция в пресклуба на БТА в Бургас. Форумът е част от инициативата на БТА „Български гласове за Европа“, изпълнявана с подкрепата на Европейския парламент.

Доцентът отбеляза, че климатичните промени се изучават, но чак във висшите училища. Според него обаче все повече трябва да се залагат такива уроци в началното, прогимназиалното и средното образование. Там обучението в момента е сведено до критичен минимум, посочи д-р Димитров. Трябва да се наблегне основно на образованието от прогимназиалния етап и нагоре като бъдат въведени повече часове, свързани с климатичните промени, убеден е ръководителят на катедра "Екология и опазване на околната среда" в университета "Проф. д-р Асен Златарев".

В дискусията взеха участие и ученици от Бургас. Те отбелязаха, че е важно да се обърне внимание точно в училище на проблемите, свързани с климатичните промени. Мерките за опазване на околната среда и климата ще имат резултат, ако още в училище се обърне внимание на проблемите, като се задълбочава темата, смятат младите хора.

Конференцията може да се проследи във фейсбук и ютуб.

/РИ/

В допълнение

news.modal.header

news.modal.text

Към 21:08 на 11.08.2022 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация