site.btaС торта, музикална програма и поздрави от клиенти, МЕТРО Пловдив 1 отбеляза 20 години от създаването си

BOBSTH 15:01:01 22-03-2019
AM1500BO.001
/ПП/МЕТРО Пловдив 1- 20 г. от създаването

С торта, музикална програма и поздрави от клиенти,
МЕТРО Пловдив 1 отбеляза
20 години от създаването си


С огромна торта, танцова и музикална програма и поздрави от клиенти, МЕТРО Пловдив 1 отбеляза 20 години от създаването на търговската верига МЕТРО България и отварянето на първите два магазина в София и в Пловдив. С полагане началото на модерната търговия в България, търговската верига подкрепя успеха на хиляди български независими предприемачи и социологическо проучване сочи, че МЕТРО Пловдив 1 е най-харесваният магазин.
Ангел Костадинов, управител на МЕТРО Пловдив 1, благодари на всички клиенти на търговската верига. Преди 20 години компанията бе първата, която има смелостта да стъпи на все още нестабилния български пазар и да направи непознатите дотогава търговски практики наше ежедневие, подчерта Костадинов. Това са членските карти, промоционалните активности и пощи, собствени марки, баркод на всяка опаковка. По-важното е, добави Костадинов, че всички стоки са с гарантирано качество, конкурентна и справедлива цена и с гарантирана проследимост. Той добави, че 40 души работят в пловдивския магазин от самото му откриване, в който и до днес основна цел е била грижата за клиента - по-добри цени, качествени стоки, по-добро обслужване.
В словото си Атила Йенисен, изпълнителен директор на МЕТРО Кеш енд Кери България, определи Пловдив като много специален град. Той благодари на клиентите, без които, по думите му, магазинът в Пловдив е нямало да оцелее 20 години. Йенисен поздрави и служителите като подчерта, че "клиентите са причината да съществуваме, а служителите са причината да сме успешни".
За мен е удоволствие да бъдем всички тук, за да отбележим 20 години от създаването на МЕТРО България и магазина в Пловдив, каза в приветствието си Савина Петкова, председател на Общинския съвет в града. По думите й "20 години са едно затвърдено пълнолетие, през които търговската верига и магазинът в Пловдив изграждат доверието към тях".

Днес 11-те магазина на МЕТРО в страната осигуряват на над 400 000 бизнес клиенти достъп до най-широк професионален асортимент от търговски решения за техния бизнес. Това са 40 000 хранителни и нехранителни продукти от България и света. Инвестицията на компанията до момента възлиза на 400 милиона лева. МЕТРО разполага с над 1100 български и чуждестранни червени и бели вина от Европа и Новия свят. На стелажите могат да се намерят повече от 3000 български и чуждестранни млечни продукти, над 90 вида риба и близо 60 вида 100-процентов български мед. Над 400 български фермери снабдяват директно магазините на МЕТРО с плодове и зеленчуци. За втора поредна година търговската верига получава признанието "Топ работодател на България".
/АМ/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 05:58 на 15.06.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация