site.btaПотребителските жалби към омбудсмана са на първо място за миналата 2022 г., най-много са оплакванията за качеството и цената на водата

Потребителските жалби към омбудсмана са на първо място за миналата 2022 г., най-много са оплакванията за качеството и цената на водата
Потребителските жалби към омбудсмана са на първо място за миналата 2022 г., най-много са оплакванията за качеството и цената на водата
Диана Ковачева снимка: Пресцентър/Архив
Потребителските жалби към омбудсмана са на първо място за миналата 2022 година, съобщи в предаването „Денят започва“ по Българската национална телевизия общественият защитник Диана Ковачева. „Те са над 30% от всички жалби, това е традиционно. Сред тях на първо място са оплакванията за лошото качество на водата и високата ѝ цена. Следват проблеми с електроснабдяването, топлоснабдяването“, каза тя.Потребителските жалби следват социално-икономическите права на хората – пенсии, социални плащания, здравеопазване, решения от териториални експертни лекарски комисии

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/РИ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 03:11 на 19.04.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация