site.btaУченици от Основно училище „Кочо Мавродиев“ украсиха къщата музей „Ванга“ в Петрич

Ученици от Основно училище „Кочо Мавродиев“ украсиха къщата музей „Ванга“ в Петрич
Ученици от Основно училище „Кочо Мавродиев“ украсиха къщата музей „Ванга“ в Петрич
Ученици от Първо основно училище "Кочо Мавродиев" украсиха къщата музей "Ванга" в Петрич. Снимка: Исторически музей – Петрич

Ученици от Първо основно училище „Кочо Мавродиев“ украсиха къщата музей „Ванга“ в Петрич, съобщиха от Историческия музей в Петрич. Инициативата е реализирана от възпитаници на Ученическия съвет и ученици от трети А и трети Б клас с подкрепата на техните класни ръководители г-жа Алексова и г-жа Филипова, както и на г-жа Димитрова и г-жа Касабова.

Коледните елементи са изработени ръчно и са част от празничната украса на музея. С дейността си учениците отправят послание за доброта, надежда и съпричастност, като подчертават значението на традициите и споделените ценности по време на коледните празници, отбелязват от музея. По информация на организаторите инициативата има за цел да насърчи сътрудничеството между ученици и учители и да създаде празнична атмосфера, в която традицията среща детското творчество.

Къща музей „Ванга“ вече е подготвена да посрещне посетителите си за предстоящите коледно-новогодишни празници. "С всеки ръчно изработен коледен елемент учениците показаха, че споменът за Ванга е жив, и отправиха послание за повече вяра в пътя, по който вървим, и силна надежда, че доброто винаги намира своя дом в човешките сърца. Заедно ученици, ръководство и педагогически колектив доказаха, че смисълът на Рождество е в сплотеността, взаимната подкрепа и желанието да сътворяваш добро с мисъл за другите. Общите усилия превърнаха подготовката и украсата в истински празник на единството, в който традицията срещна младостта, а коледният дух оживя чрез съвместната работа и споделената радост", посочиха от Историческия музей в Петрич.

/АБ/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 01:50 на 16.12.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация