site.btaКлиентите на ЧЕЗ Електро имат висока оценка за контактния център на дружеството,сочи проучване

BOBSTH 11:02:31 30-01-2020
MH1059BO.015
ЧЕЗ - проучване - клиенти


/ПП/

Клиентите на ЧЕЗ Електро имат висока оценка
за контактния център на дружеството,
сочи проучване


София, 30 януари /Валерия Димитрова, БТА/
Според проучване клиентите на "ЧЕЗ Електро България" АД имат висока оценка за контактния център на дружеството. Проучване тип "таен клиент" показа 90 процента удовлетвореност от качеството на обслужване, съобщиха от дружеството.
През миналата година "ЧЕЗ Електро България" АД възложи на независима организация да проведе проучвания от типа "таен клиент", за да провери спазват ли се стандартите на Дружеството за обслужване на клиенти. Проучването е акцентирало и върху спазването на корпоративните стандарти при предоставяне на услуги на информационната линия 0700 10 010 и имейл info@cezelectro.bg като канали за комуникация с потребителите.
То е показало, че най-предпочитаният от клиентите начин за свързване с ЧЕЗ Електро България е информационната линия 0700 10 010. 80 на сто от тях се доверяват на професионализма на обслужващите телефонни оператори, а нивото на удовлетвореност от качеството на обслужване достигна 90 процента.
През 2019 г. на информационната линия на "ЧЕЗ Електро България" АД, достъпна на номер 0700 10 010, са постъпили над 235 000 обаждания. Близо 110 000 от тях са били към оператор, като 88 процента са приети до 25-тата секунда. Отчетената средна продължителност на разговорите е 2:27 минути - време, за което клиентите са получили обслужване и исканата информация. В 99 на сто от случаите клиентският въпрос се е решил при първия контакт.
В 64 процента от обажданията е търсена информация, свързана със задължения, срокове, лихви и начини за заплащане на сметките. Потребителите са използвали телефонно обаждане и за да се информират за предлаганите от "ЧЕЗ Електро България" АД услуги, както и да заявят използването им.
Най-често заявяваната по телефона услуга през 2019 г. е "проверка на сметка". През изминалата година броят на приетите обаждания за проверка на сметка надвиши 56 000.
Друг удобен канал за комуникация с Дружеството е имейла info@cezelectro.bg. От 1 януари до 31 декември миналата година чрез него са обслужени над 10 000 клиентски искания. На 98 на сто от имейлите е отговорено до 24 часа от получаването им. Най-често клиентите използват имейла, за да получат информация за електронна фактура, отразяване на плащане, проверка на сметка и информация за необходими документи за заявяване на услуги на Дружеството.
/МХ/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 19:36 на 13.08.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация