site.btaБТА ще бъде партньор на конгреса на Европейската СПА асоциация от 7 до 10 октомври в Естония, каза генералният директор Кирил Вълчев


Българската телеграфна агенция (БТА) ще бъде партньор на конгреса на Европейската СПА асоциация от 7 до 10 октомври в Естония, съобщи генералният директор на БТА Кирил Вълчев по време на дванадесетия годишен конгрес на Българския съюз по балнеология и СПА туризъм (БСБСПА), който се провежда днес в Правец. БТА е медиен партньор на събитието.
Кирил Вълчев припомни, че днес се навършва една година от подписването на споразумението между БСБСПА и БТА.
Според споразумението БТА се ангажира системно да представя дейността на БСБСПА. Вълчев припомни какво се е случило за тази една година, като започна със съвместното провеждане на два от форумите, които БТА прави всяко лято и всяка зима в навечерието на съответния туристически сезон. Идеята на форумите е да се събират медиите, бизнесът, местните и държавните власти, академичната общност, за да обсъждат не общи послания, а конкретните послания за всеки предстоящ сезон. Едно от конкретните послания, което се оформи през последната година, е, че България не е само дестинация за плаж или ски, а е най-богатата страна в континентална Европа с минерални води, с възможности за правене на туризъм, отбеляза Вълчев.
Той допълни, че БТА е взела участие в два от форумите в Свети Влас с акцент върху здравния туризъм. Кирил Вълчев припомни и за двадесетата среща на българските медии, организирана от БТА, която се проведе във Вършец.
Българската телеграфна агенция популяризира вашата кауза също на два форума - във Виена и във Франкфурт на Майн, посочи Вълчев. Той посочи, че предстои БТА да бъде партньор и на конгреса на Европейската СПА асоциация от 7 до 10 октомври в Естония.
БТА има партньорство с 50 национални информационни агенции, сред които всички балкански такива. Освен това България стана регистрираното седалище на Асоциацията на балканските агенции, в която членуват 12 държави. БТА също има кореспонденти в съседните страни, каза Кирил Вълчев.
Той припомни още, че БТА вече има мрежа от 33 национални пресклубове, включително във всички областни градове. Общо пресклубовете на БТА в страната и чужбина са 43. Тази мрежа позволява да организираме системно представяне на всички места за балнео и СПА туризъм, посочи Вълчев, допълвайки, че целта е България да бъде максимално разпозната.
Към идеята си той добави създаването на общо издание с всички тези информации, което да бъде на максимално много езици. То може да бъде отделно издание или издание на списание ЛИК, каза генералният директор на БТА.
Той изрази желание в рамките на една година БТА да представи изчерпателно всички СПА и балнео хотели и курорти у нас.
/ВЙ/
В допълнение
Избиране на снимки
Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.
Изтегляне на снимки
Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите
Потвърждение
Моля потвърдете купуването на избраната новина