site.btaСофтуерна актуализация на мобилната мрежа, извършена от доставчик на "Виваком", е причината за затрудненията при услуги, съобщиха за БТА от оператора


Причината за техническите проблеми в мобилната мрежа на "Виваком" (Vivacom) от тази сутрин е софтуерна актуализация на мобилната мрежа, извършена от доставчик на компанията, съобщиха за БТА от пресцентъра на мобилния оператор в отговор на запитване. От "Виваком" посочват още, че работят за възможно най-бързото отстраняване на проблемите.
В резултат на това е възможно част от абонатите ни да са изпитвали затруднения при гласови обаждания и услуги за пренос на данни. Искрено се извиняваме за причиненото неудобство и работим приоритетно по пълното отстраняване на проблема и възможно най-бързо възстановяване на услугите, допълват от мобилния оператор.
БТА припомня, че тази сутрин на интернет страницата си "Виваком" предупреди, че е възможно абонатите да изпитват временни затруднения с използването на мобилни гласови услуги и мобилен интернет.
"Нашите екипи работят активно за възстановяване на нормалната работа на мрежата възможно най-бързо", беше отбелязано в съобщението, но без да се посочва конкретен срок.
Председателят на парламентарната Комисия по транспорт и съобщения Кирил Добрев съобщи, че комисията ще изисква официален доклад от Комисията за регулиране на съобщенията, която да извърши проверка по случая със затруднения с достъпа до услуги на "Виваком", както и да бъдат обсъдени допълнителни мерки за подобряване на механизмите за превенция и реакция при сривове в критичната комуникационна инфраструктура на страната.
/ИЦ/
Потвърждение
Моля потвърдете купуването на избраната новина