site.btaФотографи ще демонстрират влиянието на изкуството върху рекламата по време на международната изложба ПринтКом
BOBSTH  07:38:00  15-05-2013
 IS1709BO.003 07:38
 Пловдив - Международен панаир - "ПринтКом"
 
 Фотографи ще демонстрират влиянието на изкуството върху 
 рекламата по време 
 на международната изложба ПринтКом
 
 
 Пловдив, 15 май /Дима Шопова, БТА/
 Фотографи ще демонстрират влиянието на изкуството върху 
 рекламата в специална експозиция по време на Международната 
 изложба за печатна комуникация "ПринтКом 2013". Това съобщиха от
 пресцентъра на Международния панаир-Пловдив - организатор на 
 проявата. 
 В изложбата, която ще се проведе от днес до 18 май, участват
 16 български фотографи със 70 творби. Националният форум е на 
 тема "Фотографската метафора в рекламата" и акцентира на 
 връзката между рекламната фотография, графичния дизайн, 
 предпечата, традиционния и дигиталния печат. Целта е форумът да 
 се превърне в биенале на рекламната фотография, което да се 
 провежда редовно по време на "ПринтКом". 
 Промените в света на печатната комуникация, помагащи на фирмите
 да презентират по-добре своя имидж и своите стоки, са във 
 фокуса на "ПринтКом 2013", уточниха от панаирния пресцентър. В 
 нея участват директни и представени изложители от 19 държави - 
 производители и дистрибутори на печатарска техника и технологии 
 и всичко свързано с тях. 
 Международен конкурс за панаирен плакат е едно от съпътстващите
 събития на изложението. 64 плаката на 24 панаирни организации 
 от 17 държави се състезават в съвместна проява на Международен 
 панаир Пловдив и Международната асоциация на изложбената 
 индустрия UFI. В Националния конкурс за фирмен календар участват
 18 експоната. 
 
 
 /ИС/
 
Потвърждение
Моля потвърдете купуването на избраната новина