site.btaНамалява броят на децата със специални образователни потребности в област Хасково, отчетоха от областната администрация

Намалява броят на децата със специални образователни потребности в област Хасково, отчетоха от областната администрация
Намалява броят на децата със специални образователни потребности в област Хасково, отчетоха от областната администрация
На снимката (от ляво надясно): областният управител на Хасково Стефка Здравкова, главният експерт в областната администрация Желязко Колев и младшият експерт в областната администрация Стефан Николов Снимки: кореспондент на БТА в Хасково Николай Грудев

Намалява броят на децата със специални образователни потребности (СОП) в област Хасково. Това съобщи младши експертът в областната администрация Стефан Николов на заседание на Областния съвет за развитие в държавната управа в Хасково. За последния отчетен период спадът на подрастващи със СОП е от 846 на 699, което е 17,4 процента, уточни Николов. Според изнесения доклад това се дължи на ранната диагностика, навременната работа и превенцията.

На заседанието бе гласувана и приета Областна стратегия за подкрепа за личностно развитие на децата и учениците в Хасковска област за периода 2025 – 2026 година. Процентът на отпадащите от образователната система е под 0,5 на сто, бе отчетено още на срещата.

Областният управител Стефка Здравкова подчерта, че образованието е сред приоритетите в нейната и на екипа ѝ работа. Тя даде за пример за добра работа с деца Основното училище "Отец Паисий" в Симеоновград.

 

/РИ/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 21:58 на 15.05.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация