site.btaДеца от детската градина към Българско училище „Паисий Хилендарски“ в Париж участваха във великденско творческо занятие

Деца от детската градина към Българско училище „Паисий Хилендарски“ в Париж участваха във великденско творческо занятие
Деца от детската градина към Българско училище „Паисий Хилендарски“ в Париж участваха във великденско творческо занятие
Деца от детската градина към Българско училище „Паисий Хилендарски“ в Париж, Франция, взеха участие в творческо занятие с великденска тематика.

Деца от детската градина към Българско училище „Паисий Хилендарски“ в Париж, Франция, взеха участие в творческо занятие с великденска тематика. Това съобщават от екипа на образователната институция чрез публикация в своята Фейсбук страница. 

„Нашите малки възпитаници от детската градина рисуваха и оцветяваха картички и илюстрации с великденски яйца, с които пожелават на всички радост, здраве, мир и спокойствие във всеки дом“, пишат преподавателите и споделят снимки от художественото занимание на своите възпитаници. 

Както БТА писа, в навечерието на Великден ръководството и преподавателите от училище „Паисий Хилендарски“ представиха и виртуална великденска изложба, включваща ученически снимки. 

Българско училище „Паисий Хилендарски“ в Париж е създадено като българска образователна институция към Асоциация „Европа, Култура, Обмен“. То отваря врати на 6 септември 2014 година в сърцето на Осми квартал в Париж и през настоящата година ще отбележи 10 години от основаването си. Училището предлага обучение по български език и литература, история и география на България, като се следват програми на българското Министерство на образование и науката. В учебното заведение се реализират и редица извънкласни дейности, свързани с опознаване и съхраняване на българските традиции, култура и фолклор.

/ЙК/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 10:01 на 25.04.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация