site.btaПозиция на „Продължаваме промяната“ спрямо декларацията на „Българската асоциация на професионалистите в маркетинговите изследвания и проучванията на общественото мнение“
Във връзка с декларацията на „Българската асоциация на професионалистите в маркетинговите изследвания и проучванията на общественото мнение” от 20 септември, обръщаме внимание на следното:
Доверието към социологическите агенции не се формира от коментари на политически партии по отделни случаи. Формират го професионалистите в бранша, с работата си, като още в деня след вота става ясно каква информационна стойност са донесли проучванията им по време на предизборната кампания.
БТА публикува този текст съгласно чл. 5, ал. 1, т. 3 и ал. 3 от Закона за Българската телеграфна агенция
Потвърждение
Моля потвърдете купуването на избраната новина