site.btaОбластен информационен център – Видин представи резултатите от първия етап на информационната кампания относно новия подход за Интегрирани териториални инвестиции
Областният информационен център (ОИЦ) във Видин представи резултатите от първия етап на информационната кампания относно новия подход за Интегрирани териториални инвестиции (ИТИ). Тя включва срещи с представители на общините, областната администрация, бизнеса, неправителствените организации, както и допитване чрез онлайн анкета. Кампанията е проведена на територията на област Видин в периода от 14 юни до 5 август т.г., каза за БТА управителят на ОИЦ – Видин д-р Мариела Савкова.
По думите ѝ основният извод, който може да се направи е, че анкетираните са запознати с новият подход ИТИ и имат интерес за кандидатстване още по първата покана. Но са необходими допълнителни консултации за детайлно запознаване със задължителната документация, намирането на партньори, както и привличане на институционална подкрепа.
Местните заинтересовани страни се нуждаят и от подкрепа при подбора и включването на дейности от различни сектори в една концепция, които да са тематично обвързани и допустими за финансиране, допълни Савкова. Това ще е посоката, в която ще бъдат подпомагани потенциалните кандидати от област Видин през първия етап на кандидатстване с концепции за ИТИ, уточни тя.
На въпрос относно основната цел на ИТИ, анкетираните са поставили на първо място с 88% икономическото развитие, следвано от развитието на туристически атракции, включително по река Дунав, и социално приобщаване и борба с бедността с по 35%, допълни Савкова.
/МК/
В допълнение
Избиране на снимки
Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.
Изтегляне на снимки
Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите
news.modal.header
news.modal.text