site.btaСтуденти на УНСС представиха визията си за Бранд България на първия конгрес на Катедра „Икономика на туризма“
Катедра „Икономика на туризма“ при УНСС проведе Първия конгрес „Бранд България – гостоприемство в четири сезона. През визията на младите таланти“, който се състоя в Аула „Максима“ на университета. Форумът обедини студенти, преподаватели, експерти от туристическия сектор и представители на професионални организации с цел да се очертаят нови послания и концепции за националния туристически бранд.
В програмата се включиха студенти от най-добрите екипи в 28 специалности на УНСС - над 1500 участници. Те представиха чрез кратки видеоклипове своята визия за популяризиране на „Бранд България“ в деветте туристически района на страната. Жури от експерти отличи най-добрите видеопроекти, като голямата награда - ваучер на стойност 1000 лева - бе присъдена на екипа, разработил видеоклип за туристически район „Рила-Пирин“. Победители станаха студентите Атанаска Иванова, Виктория Стефанова и Памела Симеонова.
Наградата бе предоставена от Българската асоциация на професионалистите в мениджмънта на хотели (BAHE) и връчена лично от изпълнителния директор на организацията Георги Дучев.
По време на Конгреса бяха обсъдени тематичните послания за деветте туристически района в страната, както и техните уникални конкурентни и атрактивни характеристики, които оформят образа на България като четирисезонна туристическа дестинация.
Събитието се проведе в партньорство с Българската асоциация на професионалистите в мениджмънта на хотели (BAHE), Българската асоциация за туризъм (БАТ) и Сдружението на хотелиери и ресторантьори – Велинград и Западни Родопи.
/ВЙ/
В допълнение
Избиране на снимки
Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.
Изтегляне на снимки
Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите
Потвърждение
Моля потвърдете купуването на избраната новина