site.btaСтуденти на УНСС представиха визията си за Бранд България на първия конгрес на Катедра „Икономика на туризма“

Студенти на УНСС представиха визията си за Бранд България на първия конгрес на Катедра „Икономика на туризма“
Студенти на УНСС представиха визията си за Бранд България на първия конгрес на Катедра „Икономика на туризма“
БТА, София (21 ноември 2025) В аула „Максима“, катедра „Икономика на туризма“ при УНСС е домакин на първия си конгрес „Бранд България - гостоприемство в четири сезона“. През визията на младите таланти". Партньори на събитието са Българската асоциация на професионалистите в мениджмънта на хотели (BAHE), Българската асоциация за туризъм (БАТ) и Сдружението на хотелиери и ресторантьори - Велинград и Западни Родопи. Снимка: Женя Илчева/БТА

Катедра „Икономика на туризма“ при УНСС проведе Първия конгрес „Бранд България – гостоприемство в четири сезона. През визията на младите таланти“, който се състоя в Аула „Максима“ на университета. Форумът обедини студенти, преподаватели, експерти от туристическия сектор и представители на професионални организации с цел да се очертаят нови послания и концепции за националния туристически бранд.

В програмата се включиха студенти от най-добрите екипи в 28 специалности на УНСС - над 1500 участници. Те представиха чрез кратки видеоклипове своята визия за популяризиране на „Бранд България“ в деветте туристически района на страната. Жури от експерти отличи най-добрите видеопроекти, като голямата награда - ваучер на стойност 1000 лева - бе присъдена на екипа, разработил видеоклип за туристически район „Рила-Пирин“. Победители станаха студентите Атанаска Иванова, Виктория Стефанова и Памела Симеонова.

Наградата бе предоставена от Българската асоциация на професионалистите в мениджмънта на хотели (BAHE) и връчена лично от изпълнителния директор на организацията Георги Дучев.

По време на Конгреса бяха обсъдени тематичните послания за деветте туристически района в страната, както и техните уникални конкурентни и атрактивни характеристики, които оформят образа на България като четирисезонна туристическа дестинация.

Събитието се проведе в партньорство с Българската асоциация на професионалистите в мениджмънта на хотели (BAHE), Българската асоциация за туризъм (БАТ) и Сдружението на хотелиери и ресторантьори – Велинград и Западни Родопи.

/ВЙ/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 20:36 на 21.11.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация