site.btaПопуляризирането на Бранд България е много важно за всички нас, заяви ректорът на УНСС проф. Димитър Димитров на форум

Популяризирането на Бранд България е много важно за всички нас, заяви ректорът на УНСС проф. Димитър Димитров на форум
Популяризирането на Бранд България е много важно за всички нас, заяви ректорът на УНСС проф. Димитър Димитров на форум
БТА, София (21 ноември 2025) В аула „Максима“, катедра „Икономика на туризма“ при УНСС е домакин на първия си конгрес „Бранд България - гостоприемство в четири сезона“. През визията на младите таланти". Партньори на събитието са Българската асоциация на професионалистите в мениджмънта на хотели (BAHE), Българската асоциация за туризъм (БАТ) и Сдружението на хотелиери и ресторантьори - Велинград и Западни Родопи. На снимката: ректорът на УНСС проф Димитър Димитров.Снимка: Владимир Шоков/БТА (КН)

Популяризирането на Бранд България е много важно за всички нас, каза ректорът на УНСС проф. д-р Димитър Димитров, който откри Първия конгрес „Бранд България – гостоприемство в четири сезона. През визията на младите таланти“ в университета. Той подчерта, че в продължение на близо десет години е участвал в различни инициативи на институции и организации, които търсят най-добрия начин страната да бъде представена пред света. Според него първото впечатление за всяка държава започва именно от името.

Проф. Димитров отбеляза, че идеи като „Пътят на виното“, „Орфей“ или „Родопите“ са ценни, но не винаги говорят достатъчно на човек, който не познава дълбоко българската история и култура. „Затова развитието на Бранд България с четирите сезона и допълнителните му нюанси може наистина да даде нов облик на българския туризъм“, подчерта ректорът на УНСС.

Той изрази и удовлетворение от силната подкрепа, която Катедра „Икономика на туризма“ получава от бизнеса. „Бил съм свидетел на техните обсъждания и дискусии с представители на туристическия сектор – неща, които сме реализирали за университета заедно. Има голям потенциал в това, което правят колегите, и те заслужават адмирации и продължаваща подкрепа“, каза още проф. Димитров.

При откриването на форума говори и зам.-министърът на туризма Павлин Петров, който подчерта, че конгресът днес успява да обедини опита на академичната общност, смелостта на предприемачите и енергията на младите.

На форума присъстват представители на партньорите на събитието - Българската асоциация на професионалистите в мениджмънта на хотели (BAHE), Българската асоциация за туризъм (БАТ), Сдружението на хотелиери и ресторантьори - Велинград и Западни Родопи, ректорът на УНСС проф. Димитър Димитров, ръководители на катедри в университета, генералният директор на БТА Кирил Вълчев и др.

Като част от програмата за първи път студенти от най-добрите екипи от 28 специалности (над 1500 таланти) на УНСС ще представят чрез кратки видеоклипове своята визия за популяризиране на Бранд България в 9-те туристически района. Жури от експерти ще класира победителите, а участниците в събитието ще дискутират възможностите за популяризиране на България по здравен, бизнес и културен туризъм.  

/ВЙ/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 02:06 на 28.11.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация