site.btaОколо 80% от покупките, които хората правят, са на емоционална основа, обяви експертът Мария Димитрова

БТА, Мария Димитрова, мениджър "Бизнес развитие" в „Seomax“. Снимка: Кореспондент на БТА във Враца Мая Ценова
Около 80 % от покупките, които хората правят, са на емоционална основа, обясни пред журналисти във Враца Мария Димитрова, мениджър Бизнес развитие в „Seomax“. Експертът бе лектор във форума "Digital4Vratsa - Дигитални възможности за бизнеса", в панела „Психология на онлайн пазаруването“.

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/МК/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 21:39 на 21.10.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация