Институт за пътна безопасност – Прессъобщение

site.btaИнститут за пътна безопасност: "Защо г-н министър Караджов?"

Институт за пътна безопасност: "Защо г-н министър Караджов?"
Институт за пътна безопасност: "Защо г-н министър Караджов?"

1. Защо "освобождението" на ИААА започна след международен скандал?...защото когато скандалът е роден може да бъде овладян и "потушен". Защо се сетиха, че има проблеми в структурите, когато неконтролирано изтече информация?

2. Когато корупцията е наследство от десетилетия и корумпираните служители са от 2012 г. Не се ядосате на коалиционният си партньор?...явно него визира г-н Караджов, че е наложил корупцията в ИААА. Кога г-н Караджов разбра за корупцията...в четвъртък, в петък...или може би е знаел и преди като бивш служител в МТС?...ако не е разбрал за проблемите и чака някой да ги посочи и той да действа...каква ни е ползата? Какви промени, освен кадрови направи в ИААА?

3. Потвърждава ли г-н Караджов, че екипът му няма отношение към нерегламентирани практики?...да не би служителите да са събирали за "черни дни"? Ще покажат ли как се планират и определят нарядите и кои от тях къде да застанат за последните 9 месеца?

Трябва ли всеки път някое посолство да показва "Гнилите ябълки", за да се задейства PR подборна сеч в администрацията? Няма ли Караджов достойнство и да се извини, че системи, за които отговаря от 9 месеца не функционират както трябва? Иска ли г-н Караджов да допусне повече прозрачност и в другите звена на МТС като НКЖИ, БДЖ, Пристанищна инфраструктура, ГВА и др....или само ще раздава държавна собственост на продан, че и подарява?

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 16:07 на 03.10.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация