site.btaПрием на ученици за учебната 2025-2026 година обяви училище „Васил Левски“ в Гърция

Прием на ученици за учебната 2025-2026 година обяви училище „Васил Левски“ в Гърция
Прием на ученици за учебната 2025-2026 година обяви училище „Васил Левски“ в Гърция
Снимка: Културен център „Иван Селимински“ в Гърция

Българското училище „Васил Левски“ и неговите филиали в Атина, Навплио, Каламата и Платаня, остров Крит, обявиха прием на ученици за учебната 2025-2026 година. Това съобщи Гръцко-българската асоциация за култура - Културен център „Иван Селимински“, към която действат учебните заведения. 

„Скъпи родители и бъдещи ученици, бъдете част от нашето училище за учебната 2025-2026 година! При нас ще откриете качествено образование, вдъхновяващи преподаватели и модерни условия за обучение“, отбелязват от просветното средище. 

От там изброяват  и какво още предлагат: „висококвалифицирани преподаватели; индивидуален подход към всеки ученик; модерни учебни зали и лаборатории; разнообразни извънкласни дейности и клубове по интереси; подкрепа и развитие на таланти и умения. 

Процедурата за кандидатстване се състои в попълване на онлайн формуляр за кандидатстване, достъпен на уебсайта на Център „Селимински“.

Училище „Васил Левски“ и неговите филиали в Атина, Навплио, Каламата и Платаня, остров Крит, действат към Културен център „Иван Селимински“.

Центърът е създаден през 2010 г. под името „Гръцко-българско сдружение за култура“, информира в своя сайт Изпълнителната агенция за българите в чужбина. 

Целите на дружеството са да предоставя информация и да подкрепя и защитава с всички законни средства правата на българските граждани, които живеят, работят и учат в Гърция, да работи за по-доброто взаимно опознаване между двата народа и по-нататъшно развитие на сътрудничество между двете страни.

/ИКВ/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 00:45 на 02.07.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация