site.bta"Виваком" ще компенсира индивидуалните си клиенти, чиито услуги бяха засегнати от извънредната обстановка в страната, съобщава телекомът

"Виваком" ще компенсира индивидуалните си клиенти, чиито услуги бяха засегнати от извънредната обстановка в страната, съобщава телекомът
"Виваком" ще компенсира индивидуалните си клиенти, чиито услуги бяха засегнати от извънредната обстановка в страната, съобщава телекомът
Обстановката в град Царево след проливните дъждове и наводнения. Снимка: Христо Стефанов/БТА, архив

"Виваком" (Vivacom) ще компенсира индивидуалните си клиенти, чиито услуги бяха засегнати от извънредната обстановка в страната в едни от най-сериозно пострадалите райони - Царево, Трън, Несебър, Георги Дамяново, Берковица, Вършец, Чупрене, Брезник, Земен и Ардино, съобщава телекомът.

Компенсациите ще се прилагат от ноември и обхващат телевизионните и интернет услугите, както и фиксираните гласови услуги на телекома. Клиентите в засегнатите населени места ще получат компенсация за три месечни такси, включително за допълнителни устройства и допълнителни пакети. Компенсациите ще се активират след посещение от техник за установяване и отстраняване на повреда.

"Виваком" продължава да следи ситуацията и да осигурява техническа подкрепа за всички клиенти, чиито услуги са били нарушени вследствие на бедствията.  Екипите на телекома са на терен и работят непрекъснато с цел максимално бързо отстраняване на проблемите.

 

/ЕС/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 00:06 на 07.10.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация