Андрей Петров, председател на Борда на управителите на веригата у нас:

site.btaОборотът на "dm България" е 311 милиона лева за година

Оборотът на "dm България" е 311 милиона лева за година
Оборотът на "dm България" е 311 милиона лева за година
Снимка: Венелина Иванова

Оборотът на веригата "dm България" е 311 милиона лева за година. Това каза Андрей Петров, председател на Борда на управителите на "dm България" с ресори "Експанзия" и "Продажби", на състоялата се днес годишната пресконференция на компанията в столичния "Гранд Хотел Милениум".

По негови думи дрогерийният гигант отчита най-успешната си година с впечатляващи резултати за цялата група "dm" с оборот от 3,5 милиарда евро със среден ръст над 23 процента за година в своите общо 1910 магазина. "По решение на централното ръководство в тези данни не са включени резултатите от пазарите в Германия и Полша и те ще бъдат представени следващия месец", уточни Петров.

Той каза, че високите резултати на българския пазар се дължат на увеличения брой клиенти за календарната година и обясни, че брандът приключва годината си винаги в края на септември. Компанията има дванадесет нови магазина  у нас, като общият им брой в цялата страна е сто и десет.  "Последният ни магазин бе открит преди дни в Карлово. Инвестицията на компанията е от 11,5 милиона лева, което показва ръст над 40 процента за година", отчете още Петров.

По негови думи общата площ на магазините "dm" в България е нараснала с 15 процента. Компанията присъства в четиридесет български града и планира да отворим поне десет нови магазина през идната година.

"Ще продължаваме да инвестираме в подобряване на клиентското изживяване, ще създаваме по-приветливи магазини, с по-широки и по-осветени зали. Стремежът на цялата група е да се използват все повече рециклируеми материали и да развиваме приложението "Моят dm", каза още Петров и уточни: "Изцяло планираме обновяване на визията на магазините в посока устойчиво развитие, ще използваме изцяло нови декоративни елементи и LED осветление. До края на 2024 г. всички магазини трябва да бъдат с подменено LED осветление".

Цонка Иванова-Терзиева, управител с ресор "Маркетинг и снабдяване" на веригата "dm България", обясни, че големият ръст на оборотите се дължи на факта, че клиентите все повече купуват ежедневните си стоки от веригата, защото ръководството е променило ценовата си стратегия, използвайки метода "трайно изгодни цени".

"Цената на продуктите ни не се променя минимум четири месеца на етиката и върху него е отбелязана датата, от която цената не е променяна. По този начин подкрепяме рационалното пазаруване и не принуждаваме клиента да се затрупва с излишни стоки у дома, купени от акция. Това изгради доверие между веригата и клиентите ни", категорична е Терзиева.

По нейни думи собствените марки на "dm", които са 6000 артикула от 28 бранда, предлагат високо качество при много изгодна цена и това води до доказано успешна връзка с клиента.

"Огромното разнообразие от асортимента е водещо за клиентите, които знаят, че с едно пазаруване ще се снабдят с всичко необходимо", отчете още Терзиева.

По нейни думи анкета показва, че клиентите харесват начина, по който се пазарува във веригата, оценяват пътя на устойчиво развитие на компанията и са доволни от ценовото отношение между качество и цена на продуктите.

"Онлайн магазинът, който бе открит през септември миналата година, стартира заедно с мобилното приложение на веригата и повиши нивото на комуникация и обслужване на клиентите", обясни Терзиева и допълни: "Проучване показва, че някои продукти са предпочитани за пазаруване през приложението, а други клиентите избират да купят чрез информирана покупка във физическите ни обекти".

/ЕС/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 14:08 на 12.05.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация