site.btaБългарският туризъм се нуждае от позитивни послания, заяви министър Димитров
Българският туризъм се нуждае от позитивни послания и от фокусиране върху представянето на България като целогодишна дестинация с акценти върху зимния и летния туризъм. Това стана известно от изказването на служебния министър Илин Димитров по време на форума "БГ ТУРИЗЪМ - ЗИМА 2022/2023" в Банско в Тържествената зала на Народно читалище "Никола Вапцаров" в града.
Дискусията е организирана от Българската телеграфна агенция (БТА). Това е второто издание от инициативата на БТА за форуми, които ще се провеждат два пъти всяка година в началото на летния и зимния туристически сезон за обсъждане на посланията при представянето на туризма в България през предстоящия сезон с представители на държавни и общински институции, туристическия бизнес, неправителствени организации, учени и експерти.
Ние сме длъжни като сектор да произвеждаме позитивни послания, обърна се министърът към представителите на бранша, като изтъкна, че сега се "води война - войната за нашия туризъм в медийното пространство". Министърът посочи, че месечно има над 150 негативни към сектора заглавия. "Как да продадем нещо, когато говорим лошо за него?", попита той и призова неправителствените организации, бизнеса, държавата и медиите към партньорство в налагането на позитивизма за българския туризъм
Министърът напомни, че предстои организирането на В2В бизнес срещи, след като такава беше организирана в Полша за летния сезон. Подобни инициативи ще има в Чехия, Унгария, Израел, Великобритания и Германия, съобщи министърът и покани деловите среди за участие.
Димитров се спря и на новите инициативи за популяризиране на туризма сред сънародниците ни, като сред тях открои партньорството с БНР за излъчване на 11 езика на аудио и видео подкаст предавания, като целта е да се задълбочи рекламата на нашите летни и зимни курорти. Друг начин за популяризирането на туризма на страната ни е свързан с представянето на прогнозата на времето, като се очаква националните телевизии да я оповестяват по региони и със снимки от различни курорти. Тази инициатива ще бъде финансирана от ведомството, каза министърът. Българският туризъм ще бъде рекламиран и в "Евронюз".
/ЕС/
В допълнение
Избиране на снимки
Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.
Изтегляне на снимки
Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите
news.modal.header
news.modal.text