site.btaДецата от клуб „Българче“ в училище „Райна Княгиня“ в Уизбич, Великобритания, изработиха мозайки от мъниста върху плочки от глина

Децата от клуб „Българче“ в училище „Райна Княгиня“ в Уизбич, Великобритания, изработиха мозайки от мъниста върху плочки от глина
Децата от клуб „Българче“ в училище „Райна Княгиня“ в Уизбич, Великобритания, изработиха мозайки от мъниста върху плочки от глина
Снимка: Българското неделно училище „Райна Княгиня“ в Уизбич

Децата от клуб „Българче“ в Българското неделно училище „Райна Княгиня“ в Уизбич, Великобритания, изработиха мозайки от мъниста върху плочки от глина, като върху тях изписаха буквите от своите имена на български език. Това съобщават от просветното средище в своята страница във Фейсбук.

„Така всяко дете остави своя уникален отпечатък – цветен, красив и изпълнен с личен смисъл. Чрез тази дейност те не само развиха сръчността и творческото си въображение, но и почувстваха гордост от това, че пишат на български език“, посочват от учебното заведение.

От екипа му добавят, че се гордеят със „своите малки българи и с любовта, с която съхраняват езика и традициите“.

„Благодарим на г-жа Иванова, ръководител на клуб „Българче“, за прекрасната идея и старание“, допълват от образователното средище.

В сайта на училище „Райна Княгиня“ в Уизбич е посочено, че основните цели на училището са да се даде възможност на българските деца в града и околността да изучават български език и култура, както и да се подпомогне тяхното общуване с други деца за изграждане на българско самосъзнание и идентичност. В учебното заведение децата посещават уроци по български език, роден край, народни танци и български песни. Всяка година се организират празненства по случай български празници, както и детски работилнички. На тържествата децата изнасят рецитали и концерти.

/АГ/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 07:55 на 11.10.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация