Обобщение

site.btaМинистър Красимир Вълчев откри две обновени училища и се срещна с директори и учители в град Пещера

Министър Красимир Вълчев откри две обновени училища и се срещна с директори и учители в град Пещера
Министър Красимир Вълчев откри две обновени училища и се срещна с директори и учители в град Пещера
Министърът на образованието и науката Красимир Вълчев (на снимката) посети град Пещера, за да инспектира и открие две обновени училища в града. Снимка: кореспондент на БТА в Пазарджик Гергана Куртакова (КН)

Министърът на образованието и науката Красимир Вълчев посети град Пещера, където откри обновените сгради на Основно училище "Любен Каравелов" и Средно училище "Св. Климент Охридски". 

Двете училища обновиха материалната си база с близо 7 млн. лева по Плана за възстановяване и устойчивост. Извършено е цялостно саниране на сградите, ремонт на покривите, подмяна на настилки, модернизиране на класните стаи и общите пространства. Осигурени са и нови зони за отдих на учениците, които създават по-комфортна и уютна учебна среда. 

По-късно той се срещна с директори и учители от училища и детски градини в община Пещера. С педагогическите специалисти бяха обсъдени основните приоритети в образователния процес, предстоящите промени и предизвикателствата, които срещат в работата си. Срещата се проведе в новоизградения Младежки център в града, който вече работи с млади хора и предлага различни дейности.

Пред журналисти министърът коментира, че основните предизвикателства пред образователната система остават интегрирането на всяко едно дете и придобиването на функционална грамотност. 

/ВБ/

Списание ЛИК

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 23:01 на 06.11.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация