site.btaБългария се представя на световно събитие за козметика, етерични масла и суровини в Амстердам


Световното събитие за козметика, етерични масла и суровини за продукти за лична хигиена IN-COSMETICS GLOBAL отвори врати в изложбения център РАИ, Амстердам и ще продължи до 10 април, съобщиха от Българската национална асоциация "Етерични масла, парфюмерия и козметика" (БНАЕМПК).
С над 1000 изложители, показващи най-новите постижения в науката, иновациите и устойчивостта, изложението очаква да посрещне повече от 15 000 специализирани посетители от цял свят. На колективен щанд 12H30 БНАЕМПК представя своите членове: "БГ Оилс", "Брайтерс", "Гален - Н", "Денита", "Еньо Бончев Продакшън", "Катеко".
"Фирмите ни отново впечатляват посетителите, клиентите и партньорите с първокласни продукти, които трасират пътя на страната ни с нейното влияние върху световния пазар с етерични масла, аромати, козметика", отбеляза Гергана Андреева, изпълнителен директор на БНАЕМПК.
Българското участие се осъществява с подкрепата на Министерството на земеделието и храните и Държавен фонд "Земеделие".
Очаква се световният пазар за красота да достигне приблизително 580 милиарда долара до 2027 г., като Европа и САЩ са сред лидерите в сектора. В тези трудни времена на несигурност, въпреки забавянето на глобалната инфлация, потребителите възприемат по-предпазлив подход към покупките, за да компенсират намаления си разполагаем доход. Новата позиция на САЩ и партньорите допълнително усложнява ситуацията за бизнесите в различни сектори и бюти индустрията не прави изключение. Още ковид накара редица компании да преместят голяма част от веригата си за доставки извън Китай - в Мексико и Канада. Днес те играят важна роля за производството в САЩ и поставят всички страни в неблагоприятна позиция. Фирмите се подготвят за новата ситуация и обсъждат редица сценарии за реакция, които се надяват да не се налага да използват, посочват от БНАЕМПК.
"Тук на IN-COSMETICS GLOBAL все повече се чува, че сме "по-силни заедно". Това са сложни проблеми и целият бранш се включва. Няма сегмент, дори от най-големите компании, който да не е повлиян от средата на несигурност", коментира Гергана Андреева. По думите ѝ в Амстердам отново се говори за споразумение за глобалното ценообразуване. Тя подчерта, че материалите и суровините, които внасят компаниите, са част от сложен процес и взаимовръзки. "Нидерландия, Германия и скандинавските страни представляват значителни и влиятелни пазари за красота и са водещ тренд и през 2025 г. С българските производители на изложението сме особено ангажирани да задълбочим контактите си с тези важни региони", допълни изпълнителният директор на Българската национална асоциация "Етерични масла, парфюмерия и козметика".
/ВЙ/
Потвърждение
Моля потвърдете купуването на избраната новина