site.btaБългарите пазаруват повече онлайн по време на кампании, отколкото във физически магазини, показва проучване

БТА, София (3 октомври 2024) Форум, посветен на електронна търговия, eCommerce Annual Summit 2024, се провежда в „Интерпред-Световен търговски център“ в София. Събитието се организира от списание Enterprise.Снимка: Мартин Леков/БТА (ЛФ)
Българските потребители заделят по-висок бюджет за пазаруване онлайн по време на промоционални кампании, отколкото за пазаруване във физическите магазини, като предвидените средства за покупки чрез интернет са средно над 10 на сто повече спрямо

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ВЙ/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 11:25 на 04.10.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация